Vad är det bästa med regn?
 
 
 
 
 
 
Det bästa med regniga dagar är enligt Wille  att det bildades stora vattenpölar som inte rinner bort.
 
Han frågade jätte snällt om man fick hoppa i vattenpölarna när vi var ute i regnet.Det är klart att han ska hoppa i vattenpölarna och ha kul.För mig är det tillåtet att hoppa om man har stövlar och regnställ på sig.
Om ni klickar Här kommer ni till mitt förra inlägg från i förmiddags 😉
 
 
Innan jag avslutar vill jag rikta ett stort tack till Yela och Mirre som tipsade mig om jätte lätta redigerings appar 😘Nu håller jag på att lära mig och kommer kunna ladda upp bättre bilder framöver
 
#1 - bloggenommaria.blogg.se

haha, han ser verkligen ut som ett litet troll (i positivt bemärkelse) där i pölen. Härligt med barn som är ute i alla väder

Svar: Jag vet han toltal vägrar att klippa sig.Visst är det underbart att ha barn som är utomhus ovarsett väder
Carolina cuevas

#2 - Lillan Kind

Nu när jag läser det här så minns jag hur roligt det var att hoppa och plaska i vattenpölar!😊 Förstår det här med att ha stövlar och regnkläder på sig!😆

Svar: Det gör jag också och varför skulle han då inte få hoppa i vattenpölarna 😀 Vad skönt att du förstår varför han måste ha sina stövlar och regnkläder om man ska hoppa
Carolina cuevas

#3 - Anna svensson

Men åh, det ser så härligt ut 😊 nästan så jag själv blir sugen på att hoppa i en vattenpöl haha, det är något alldeles speciellt med just det. 😊 bilderna var jätte fina& han ser så himla lycklig ut!

Svar: Du får leta reda på en vattenpöl och testa att hoppa.Kan garantera att du kommer tycka att det är roligt.Tack det var han också 😀
Carolina cuevas

#4 - www.nouw.com/sannaevelyne

Underbara bilder! Klart man ska hoppa i vattenpölar :)

Svar: Eller hur det gjorde vi också som små barn 😉Tackar
Carolina cuevas

#5 - sofia

Älskar att man verkligen ser hans lycka ändå hit! Tänk att det kan vara så kul att hoppa i vattenpölar alltså. Verkligen härliga bilder :)

Svar: Vad roligt att höra att du också ser hans lycka i bilderna 😀 Ja finns det något roligare än att hoppa i vattenpölarna när det regnar?
Carolina cuevas

#6 - Fnulan

Klart man ska hoppa i vattenpölar om dom finns. HEJA!!!!

Svar: Ja om man har rätt kläder till det 😉
Carolina cuevas

#7 - Hanna Karlsson

Hur härligt är det inte att kunna hoppa och skutta i vattenpölar. Jag förstår Wille. Bilderna är verkligen effektfulla. Är det filter eller har du lyckats fånga regndropparna med kameran? Skulle isånafall vilja veta hur du gjorde. :-)

Svar: Det gör jag också gör jag tycker också om att hoppa i vattenpölarna,man blir som barn på nytt 😀Jag har precis laddat hem en app som jag blev rekommenderad att ladda hem.Där i från testade jag ett filter.Men jag har lyckas innan med att fånga regndropparna med kamran.Hade då bara automatiskt inställning på kamran 😉
Carolina cuevas

#8 - Anna

Men såklart! Bara ut och hoppa i vattenpölarna! Det är ju så roligt! Speciellt om man har rätt kläder och inte blir blöt inpå kroppen.

Svar: Måste faktiskt erkänna att det är extra roligt för mig också att hoppa
Carolina cuevas

#9 - Daisy

Klart man ska hoppa vattenpöl! Gjorde jämt
Med brorsonen när han var liten

Svar: Eller hur och varför skulle då inte sonen få uppleva detta
Carolina cuevas

#10 - Kamilla

Jag håller helt med din Wille om att vattenpölarna är så roliga. Med rätt kläder är det bara att gå all in i pölarna. Har du provat att hälla yes diskmedel i pölarna ? Tar du en sopborste eller något du kan vispa runt med så blir det bubbelfest.

Svar: Det har jag inte testat och det lättt riktigt roligt😀 Frågan är om hunden kan låta bli att dricka vatten från den pölen 🤔
Carolina cuevas

#11 - Amanda

Tänk att barn älskar att hoppa i vattenpölar och att dom tycker om regn, själv gör jag inte de. Men så länge det finns bra kläder så ska man ju få vara ute oavsett väder :)

Svar: Tänk så olika det är med att tycka om att vara ute i regnet
Carolina cuevas

#12 - Sarah

Jag tycker inte det finns nåt positivt med regn :P Najs att han tycker det är kul i alla fall :)

Svar: Inte änns en grej?
Carolina cuevas

#13 - Lillan

Det finns så mycket positivt med regn jag älskar att gå ut när det dugg regnar och solen ligger på :D

Svar: Kul att höra att du också ser positivt saker med regnet
Carolina cuevas

#14 - Michelle

Klart han ska få hoppa och ha kul i pölarna så länge man har rätt kläder så som du säger 💕

Svar: Heller hur 💞
Carolina cuevas

#15 - Moa

Så kul att hoppa i vattenpölar!

Svar: Visst är det
Carolina cuevas

#16 - Marie

Oh toppen att du testar, tror det blir toppen, tack för länkningen <3 Samt skoj att hoppa vattenpölar =D Vilket tjockt hår han har alltså, vår tös har också väldigt tjockt

Svar: Det tror jag också att det blir så fort jag lär mig hur allt fungerar.Klart att jag länkade till er båda.
Carolina cuevas