Lycka
 
Idag har det varit en sådan dag när jag har fällt många tårar som består av lyckotårar.Det har varit en dag med full av underbara överraskningar som jag inte har kunnat föreställt mig i huvudtaget.Kommer att berätta mer ingående om mina överraskningar när allt är spikat och klart.
#1 - Madde

Så skönt då något blir bra och det med lyckotårar är så mycket känslor med.

Svar: Eller hur 😀 Ja och dessa känslorna är underbara denna gången
Carolina cuevas

#2 - sofia

Åh det låter ju verkligen helt underbart! Ser fram emot mer uppdateringarna! Älskar att du ser så glad ut på bilden :)

Svar: Tack så mycket är riktigt glad som på bilden 😀
Carolina cuevas

#3 - Therese Carlsson

Det låter som du hade en bra dag igår och jag hoppas du får en underbar dag idag =)

Svar: Tack desamma 😀
Carolina cuevas

#4 - Madelene

Ser fram emot de inlägget när allt är klart

Svar: Och nu är ena inlägget uppe 😀
Carolina cuevas

#5 - Daisy

Vad härligt när man har såna bra dagar :) hoppas allt går bra nu

Svar: Visst är det tack så himla mycket
Carolina cuevas

#6 - Hanna Karlsson

Men vad härligt det låter! Glad för din skull, ser fram mot att läsa mer framöver.

Svar: Det är verkligen härligt äntligen är turen pp min sida.
Carolina cuevas

#7 - evelina

Gud vad spännande att höra mer om detta sen

Svar: Bara att hålla utkik 😉
Carolina cuevas

#8 - Johanna

åh vad roligt, blev supernyfiken. och så fin tröja/tunika du har på dig :)

Svar: Tack ska du ha 😀
Carolina cuevas

#9 - Anna

Men åh så spännande! Blir glad av att höra att dy har haft lyckotårar & ser så fram emot av att få läsa om det sen 😊 kram finis ❤️

Svar: Ja detta trodde jag aldrig att jag skulle få uppleva 😀❤
Carolina cuevas

#10 - www.nouw.com/sannaevelyne

Nu blir man nyfiken, kul med en sådan dag :)

Svar: Hihi du får hålla utkik
Carolina cuevas

#11 - Fnulan

Men gud så härligt, vad glad jag blir av att läsa det!!

Svar: Vad roligt att du känner likadant som mig 😘
Carolina cuevas

#12 - Sophia W

Vad underbart och härligt att det varit en sådan bra dag 😊

Svar: Eller hur 😘
Carolina cuevas

#13 - Michelle

Va härligt att du har massa kul pågoende i ditt liv . Låter ju jätte spännande :) vill veta 💕

Svar: Det är det verkligen och hoppas på att allt går som planerat
Carolina cuevas

#14 - Moa Hansson

Men åhh vad underbart 😍

Svar: Det är bara förnamnet 😀
Carolina cuevas

#15 - Amanda

Det är så härligt med dagar då man blir så positivt överraskad och glad. Man får liksom så mycket energi och känner lycka :)

Svar: Kunde inte sagt det bättre bättre 🤗
Carolina cuevas