Här har en mystisk figur flyttat in
 
 
Titta så fint min svärmor har fixat ordning hemma hos sig till sitt barnbarn.Min son är helt övertygad över att tomten har flyttat ditt och han lämnade ett kvitto till tomten så tomten kan köpa mat om han blir hungrig
#1 - Amanda

Haha ja vem vet kanske tomten lämnar även lite julklappar där ;) Ser jättefint ut hon är duktig som har fixat det :)

Svar: Tomten hade lämnat en tidig julklapp till honom 😀Han fick en äggklocka så han ska veta när det är dags för att borsta tänderna
Carolina cuevas

#2 - Åse

Så roligt. Har själv funderat på att skaffa nåt sånt där😂

Svar: Eller hur 😁 Denna har hon köpt på Netto i måndags
Carolina cuevas

#3 - Emma Engström

Neeej men så gulligt! Älskar verkligen när det är i miniatyrform :D

Svar: Eller hur det gör jag med och i helgen ska jag göra något helt annat här hemma för honom
Carolina cuevas

#4 - Viktor Högnäs

Men så himla gulligt ju ! :D

Svar: Eller hur 🤗
Carolina cuevas

#5 - Denevigaresenären

Vad roligt! Så snällt av farmor att fixa till så blir barnbarnen superglada när de kommer 😊

Svar: Vi är ju hos henne dom tre dagarna som sonen går på förskolan.Hon bor i närheten av förskolan så detta är jätte spännande tycker sonen 😁
Carolina cuevas

#6 - Sofie

Men gud så sött =)

Svar: Visst är det
Carolina cuevas

#7 - Therese Carlsson

Jag har funderat på att köpa en sån där jag med men aldrig gjort det 😊

Svar: oki Jag också men dom har varit slutsålda
Carolina cuevas

#8 - Madde

Gud så gulligt att din son la ett kvitto vid tomten

Svar: Det gulliga är att han tror att tomten kan handla för kvittot
Carolina cuevas

#9 - Julia Ahlbäck

Så jäkla gulligt med sådana Nisse dörrar och de är nog något jag kommer köra med när min är några år sen 😍

Svar: Visst är det roligt med dessa och det tycker jag verkligen att du borde göra 😍
Carolina cuevas

#10 - Sanna

Men sååå mysigt

Svar: Eller hur 😀
Carolina cuevas

#11 - Jane

Men så mysigt! Vi ska också köpa våran nu innan lördag😍

Svar: Dom finns på några av Netto butikerna
Carolina cuevas

#12 - Fnulan

Alltså jag måste göra en Nisse-dörr nästa år. Jag valde julklappskalender i år istället. Så fint av mormorn

Svar: Här hemma har vi också julklappskalenden i stället ..Hihi det är hans farmor som har fixat detta till honom 😉
Carolina cuevas

#13 - Emma

Verkligen populära dom där :) använder du appen också?

Svar: Vad för app?
Carolina cuevas

#14 - Mirre - Sweetwords

Men ohh titta så gulligt, så detaljrikt och fint =D

Svar: Eller hur och det behövs bara en sådan liten grej för att göra barn glada och nöjda
Carolina cuevas

#15 - Wifeey

men vilken rolig grej ni gjort :D
Riktigt fint de blev

Svar: Tackar nu har vi laddat hem en app också så tomtenissen kommer på besök
Carolina cuevas

#16 - Lillan Kind

Men så gulligt gjort av svärmor att låta tomten flytta in, och så omtänksamt av sonen att se till att tomten slipper vara hungrig!❤

Svar: Det var verkligen gulligt gjort av henne.Ja han frågar varje dag om tomten har fått gröt 💗
Carolina cuevas

#17 - Kamilla

Det var allt en söt liten Nisse. Undrar vart dörren på väggen går till?

Svar: Det kan man undra🤔
Carolina cuevas