Älskar att ha olika projekt här hemma
 
 
 
Mitt nästa projektsteg är att försöka fixa ordning den förfallade boden & göra om den till sonen.Det finns miljoner tals sätt att få den fräsch & personlig det gäller bara att lägga sin kärlek på självaste arbetet.Jag har dock ett problem innan jag kan sätta igång.Hur ska jag lyckas med att övertala Jb som vill riva den?🤔Hade jag haft möjligheten till att flytta den själv så hade det inte varit några som helst problem.Jag ska nog komma på något för att få igenom detta projektet
#1 - Netti Starby

Hoppas att det löser sig och lycka till! :-D Kramis

Svar: Tack så mkt :)
Carro

#2 - Maria

Håller tummarna för att det blir som du vill :)

Svar: Det gör jag med :)
Carro

#3 - Mirre

Ohh ni ornar och gör så mycket fint. Måste vara superskoj för kompisar attt leka hemma hos er och sonen

Svar: Å vad glad jag blir över att få höra att du tycker att vi gör ett fint jobb 😀 Tyvärr har vi inga vänner som har jämn gammal barn med sonen som han kan leka med här hemma.Han brukar få leka med kusinerna i stället.Min dröm är att ha massa med ungar som springer runt i trädgården & leker ihop med sonen.
Carro