Äntligen Fredag
 
 
Som alla andra fredagar så slutar Jb kl 13 och han hämtar Wille på förskolan.Jag är som sagt arbetssökande och Wille går på förskolan 15 timmar i veckan.Under den tiden han är på förskolan så sitter jag och letar efter lediga tjänster.Jag söker enbart dom tjänsterna som passar mig som person och för familjelivet.Nästa vecka kommer Wille att få vara ledig från förskolan förutom fredagen.För hans farmor kommer ut till oss på måndag och stannar till fredag.Hon kommer att hitta på saker själv med Wille några timmar om dagarna så jag får möjlighet att söka arbete.Vi ser nämligen ingen anledning till att lämna honom på förskolan när han kan vara hemma med sin farmor.
#1 - Mirre

Ja det är ju skönt att inte ha dem för mycket där, skönt då man kan pussla ihop det ändå. Nej ska inte dit ;)

Svar: Det är verkligen sjönt att man ksn låta sonen vara ledig från förskolan
Carro