Det bästa av två världar i trädgården
 
 
 
 
 
 
Här har ni ett exempel på ett projekt som jag är nöjd med som har skapats utav oss själva.För oss är oerhört viktigt att vi på landsbygden kan erbjuda en sådan enkel sak som en lekplats till våran son och hans kompisar.Detta projektet är inte helt och hållet riktigt klart ännu utan det kommer ständiga upp nya idéer i huvudet.Nu ska jag sätta mig ner i soffan och se på Lejonkungen med sonen
 
#1 - Anonym

Wow, ett väldigt bra projekt tycker jag!!😊

Svar: Vad roligt att höra att du tycker det
Carolina cuevas

#2 - Junitjej

Wow, vilket underbart projekt!!! Så kul för barnen att ha något att leka med ute.

Svar: Detta är verkligen ett underbart projekt för mig att ha och få göra åt sonen
Carolina cuevas

#3 - Mirre

Ser ju helt perfekt ut, och mysigt att kika på Lejonkungen

Svar: Nja lite mer piffade och saker som saknas innan jag är helt nöjd
Carolina cuevas

#4 - Jennysvardag

Vilken härlig lekpark ni har skapat till eran son. Jag kan tänka mig att han älskar sin egna lekpark. Mysigt och se lejonkungen tillsammans :)

Svar: Det gör han verkligen och det är så kul att se
Carolina cuevas

#5 - Sanna

vad kul för dom små attfå detta från toppen föräldrar, blir så glad att läsa sådant här verkligen fint av er!😍

Svar: Och jag blir minst lika glad över att läsa din kommentar
Carolina cuevas

#6 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★

Wow vilken lekplats :D. Han lär ju vara populärast i byn med det där :D. Så duktiga ni är på att skapa :D

Svar: Tyvärr är det bara våran närmaste granne som kommer upp och leker ibland.Dom andra ungarna är helt besatta av att sitta inne framför en skärm hela dagarna.Tack vi älskar att skapa olika saker här hemma
Carolina cuevas

#7 - Pärla

Men så fint, det uppskattar dom säkert 😍 Så bra med utomhussaker att göra

Svar: Vi är som sagt en utomhus familj och då behöver det finnas något för hela familjen 😁
Carolina cuevas

#8 - Sandra

Vilken underbar lekplats, den ska du vara stolt över ❤❤ önskar jag orkade ett sånt bygge, men det gör jag inte 😔
www.nouw.com/sandi_fighter

Svar: Tack så mycket det är jag men det kommer som sagt alltid upp nya idéer.Man behöver absolut inte bygga så här stort som vi har valt att göra utan bygg en liten sandlåda eller något enkelt 😘
Carolina cuevas

#9 - Elisa

Så häftigt! Jag hade älskat att ha den lekplatsen som liten. :) förstår att det nästan blir ett måste när man bor ute på landet.

Svar: Sammq här
Carolina cuevas

#10 - olga

Men gud vilken dröm för barnen, en alldeles egen lekplats i sin trädgård!
ser riktigt fint ut redan nu, även om det inte är klart. Du får gärna lägga upp bilder på slutresultatet :)

Svar: Självklart kommer jag att lägga upp fler bilder och vill du se fler bilder klicka in på barnträdgården
Carolina cuevas

#11 - Chanelle

Men wow vad duktiga ni är! Så kul att ha möjligheten att kunna göra så :D Han måste ha väldigt kul och värsta lyxen för kompisarna att ha en vän med värsta lekparken på tomten :D Mysigt med lejonkungen<3

Svar: Det är verkligen underbart att vi har denna möjligheten till att fixa en egen lekplats till sonen hemma i trädgården.Vi har ju ganska stor trädgård på ca 10 000kvm .Bara synd att barnen runt och kring är så besatta av att sitta inomhus framför en skärm hela dagarna.
Carolina cuevas

#12 - Kamilla

Wao säger jag som förskollärare och mamma vilket stimulerande och spännande trädgård att leka i. sonen måste vara så glad och nöjd.

Svar: Det är precis det vi är ute efter när vi började med detta projektet.Han älskar sin egna lekplats
Carolina cuevas

#13 - Fnulan

Men herregud så underbart! Jag kan tänka mig det att när man bor som ni måste man ha aktiviteter hemma att erbjuda. Underbart!

Svar: Det måste man väl ha oavsett hur man bor tycker jag.Men förstår precis vad du menar och här hemma har vi aktiviteter så det räcker och blir över
Carolina cuevas

#14 - Amanda

Vilken bra ide och de är så bra att barn har aktiviteter och kan springa och leka. Lejonkungen är en riktigt bra film :)

Svar: Detta har verkligen varit räddaren i nöden för oss.Här är det ingen brist på plats att springa av sig på utan tvärtom
Carolina cuevas

#15 - Jenniey Love

Wow vilket projekt till lekplats! Det där hade nog vart drömmen som liten att få ha på tomten. kramiz<3

Svar: Vi kände att vi kunde köra fullt ut när vi rev ner hundrasgården och använda hela området till sonen 😘Kul att många gillar vårat projekt
Carolina cuevas