Det gick inte att rädda förskolan
 Som jag skrev tidigare i morse så har min sons förskola brunnit i natt och halva förmiddagen.Jag har tyvärr dåliga nyheter det gick inte att rädda hela byggnaden.Räddningstjänsten har haft fullt upp med att försöka släka branden.Polisen utreder händelsen som misstänkt mordbrafinnst är
så sjukt onödigt och man kan ju undra vad som rör sig i huvudet på personen som tände på.
(Bilden är tagen från nNo
 
Hur förklara man på ett bra sätt för sonen att hans förskola har blivit förstörd?Jag kan inte förstå att man kan göra detta mot barnen.Alla deras grejerär förstörda.Jag sitter här och gråter för fullt. Vi vet inte alls om kommunen lyckas med att hitta några andra lokaler till barnen nästa vecka.
#1 - Anonym

vilken tur att ingen kom till skada i branden.

Svar: Det är verkligen tur att det skede på natten och inte på dagtid
Carro