Läkaren ordinerade fel medicin och salva
 
Jag har i några år haft besvär med kliandeutslag på kroppen som kommer och går.Jag borde ha kollat upp detta för längesedan hos läkaren.Jag var hos vårdcentralen förra veckan och enligt doktorn där så är det ringorm.Han skulle skicka ett e-recept på någon salva och tabletter till mig.Åker genast till närmaste apoteket för att hämta ut grejerna,inget recept fanns i mitt namn.Ringer tillbaka till vårdcentralen för att påminna om mitt recept.Hämtar ut ett par tabletter och en salva.Nu efter att jag har använt mig av google upptäckte jag att han har skrivit ut fel medecin och salva.Ringde ännu en gång till vårdcentralen och mycket riktigt så har det blivit fel.Detta får bara inte ske och vad hade hänt om det inte hade upptäcks av mig?Får nu se om det är rätt denna gången.
#1 - Elise

Åh, vad irriterande! Ring och säg till så du får hjälp!

Svar: Jag har ringt till dom flera gånger :(
Carolina cuevas