Säsongens första snö
 

God kväll Gänget:) Nu var det ett tag sen sist jag skrev här inne 🙈 Jag har helt enkelt inte haft tid till att logga in här inne.

Har lilleman hemma från förskolan som är sjuk.Han hinner inte gå till förskolan i mer än 3 dagar så blir han sjuk. 

I lördags kom säsongens första snö och idag har lilleman faktiskt orkat att vara ute en stund medans den äldsta har varit i skolan. Konstigt nog har vi andra klart och från denna sjukdom perioden.Hur mår ni ?,
#1 - Madde

Går mycket nu. Min ena dotter har samma. Varit hemma så mycket. Hoppas det vänder snart.

Svar: skönt att höra att man inte är ensam
Carolina cuevas

#2 - Jessifri85

Stackare att vara sjuk så ofta 😕. Vilken tur att han orka ta sig ut i snön innan det smälte bort. Skönt att ni andra har klarat er 😊
Mår bra här.

Ha det så bra!

Svar: Ja det är verkligen jobbigt för honom att bli sjuk så ofta.vi tar och leker I den taken som han orkar
Carolina cuevas

#3 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv ★

Trist med sjuka barn, det är aldrig kul.

Svar: inget kul med sjukdomar i huvudtaget
Carolina cuevas

#4 - corkystyle

Jag mår bra. Här har vi fått snö och värst var det på måndagen. Då var det ren tur att jag tog mig till radion. Bussen åkte typ i 50km/h hela vägen men annars hade vi inte kanske tagit oss till stan. Otur att lilleman har varit sjuk men tur att ni andra inte blivit sjuka. Härligt att han orkade vara ute i snön.

Svar: ojdå var det så pass att bussen fick köra sakta.
Carolina cuevas

#5 - Hannas krypin

Vad roligt med en uppdatering. Men så jobbigt att lillebror blir sjuk hela tiden. Jag var mycket sjuk som liten och nu blir jag sällan sjuk så tänker att lilleman bygger upp ett riktigt bra immunförsvar. Men det är ju såklart jobbigt när man är mitt i det. Så härligt med snö. Jag har varit ute två gånger och åkt pulka med dottern. Måste ju passa på innan snön försvinner igen.

Svar: Ja man får se det från den ljusa sidan att han bygger upp sitt immunförsvar 🙈
Carolina cuevas