Att leka ute när det regnar behöver inte vara trist!
 
Jag njuter när jag ser barn leka ute i regnet utan några problem..För mig personligen som mamma är det fantastiskt att se mina barn gå i mina fotspår och att du älskar att vara ute ovarsett väder...
 
Det har i stort sätt regnat hela dagen och till slut var vi tre genom blötta.
 
Barnen tyckte att jag var jätte tråkig när jag sa att det fick räcka med utomhus lek för idag..
 
Den stora fick fortsätta att vara ute ett tag medans vi andra två gick in och byte om.Ni kan följa våra dagar på Instagram story om ni vill se lite mer av våra dagar ihop. 
 
 
#1 - Popprinsessan

Fantastiskt att barnen vill vara ute och leka i regnet! Njut av det så länge det varar :-) Själv är jag inget större fan av att vara ute i regn, det är mysigare att sitta inne när det regnar ute :-D

Svar: jag själv njuter lika mycket som barnen av att vara ute I regnet...Barn gör inte som vi säger utan tar efter oss 🤣
Carolina cuevas