Dricker kaffe i lungn och ro
 

I morse vaknade jag utvilad och på ett strålande humör. Wincent har nämligen sovit hela natten utan ett enda uppvak.

Wille har sovit hos sin farmor i natt och kommer hem i eftermiddag. Jag har hunnit med att gå en morgonpromenad i det fina vädret.

Nu efter promenaden satte jag igång kaffebryggaren och nu sitter jag här i denna tystaden med en kopp kaffe och hör hur fråglarna kvitrar. 

Jag väntar på ett telefonsamtal från BVC sköterskan och hoppas såklart på att hon ringer mig idag. Måste få f

#1 - Josäfin

åh vilken härlig bild :D

Svar: Tack
Carolina cuevas

#2 - Emschen

Oh så skönt för dig att du fick sova en hel natt!
Hoppas att BVC-sköterskan ringde dig!

Svar: Det var verkligen skönt att få sova en hel natt utan avbrott. Hon var sjuk men såg till att hennes kollega ringde mig
Carolina cuevas

#3 - Diana

så skönt att vakna och känna sig utvilad...det är guld värt och skönt att han sov hela natten, betyder ju även den lille krabaten fått dog sömn. Ser väldigt behagligt ut, där stenhällen med Kaffet i högsta hugg

Svar: Det är verkligen skönt att han har börjat sova bättre om nätterna
Carolina cuevas

#4 - Michelle

Va myssigt för han att kunna sova hos sin farmor :) och din bild var jätte fin :)

Svar: Så är det verkligen
Carolina cuevas

#5 - Kamilla

Det lät som en helt underbar start på dagen. Kaffe smakr som allra bäst utomhus nu inte sant. Ha en fin lördag

Svar: Det är verkligen sant att kaffet smakar godare utomhus
Carolina cuevas

#6 - amanda

Vad härligt att vakna pigg på morgonen :) och att du känner dej utvilad vad skönt att sitta i solen och dricka kaffe <3

Svar: Det är underbart att vakna upp och känna sig utvilad
Carolina cuevas

#7 - Anonym

Men guuuud så skönt, det var du verkligen värd. Ha en fin dag sömntutan <3

Svar: Haha
Carolina cuevas

#8 - Marie

Oh skönt låter som ni fått lite kvalitetstid och vara extra utvilade =D

Svar: Det var verkligen behövligt
Carolina cuevas