Bebis fotografering
Jag passade på här om dagen att ta fram min systemkamera och fotografera min yngsta son.  
 
Lyckades äntligen få lite tid över att fotografera med min systemkamera och kompaktkamera.Den senaste tiden har jag faktiskt bara fotograferat med min mobil.
 
Jag är långt ifrån att vara en proff fotograf men jag blev nöjd med bilderna och det är huvudsaken. På fredag har jag tänkt att försöka få till en syskon fotografering här hemma. 
 
 
 
 
 
Modell: Min son Wincent på 2 månader
Fotograf :lilla jag 
#1 - Emschen

Sista bilden är så skön!

Svar: Det är du inte ensam om att tycka 😁
Carolina cuevas

#2 - Popprinsessan

Så roligt att ha fina foton! Tiden går ju så snabbt! Hoppas du får till en bra syskonfotografering också!

Svar: Eller hur alldeles för snabbt i mellan åt. Tack det hoppas jag också på att få
Carolina cuevas

#3 - Fnulan

Men dom är ju jättefina! Det är galet vad han är lik storebror!!!

Svar: Tack så jättemycket 😁 tycker du att dom liknar varandra?
Carolina cuevas

#4 - Amanda

Jag tycker du tog väldigt fina bilder med din stystemkamera trots att du inte är proffs son du säger :)

Svar: Tack vad snällt av dig att tycka det 😁
Carolina cuevas

#5 - amanda

Det är verkligen super fina bilder du delar med dej av så snyggt det blev i svartvit <3

Svar: Jag tycker också att det är snyggt med svartvit 😁
Carolina cuevas

#6 - Kamilla

Jag tycker du fångat er lilla kille så himla fint. Alltid lika roligt med bilder på sina barn.

Svar: Vad gulligt av dig att tycka det.
Carolina cuevas

#7 - Sofie

Väldigt fina bilder, du är duktig. Älskar ju sista bilden 😋😍

Svar: Visst blev dom fina 😁 Duktig och duktig vet jag inte riktigt om jag är men tack
Carolina cuevas

#8 - Marie

Thhii så söt minsann och så extremt lik pappa han är på sista bilden =D

Svar: Dom flesta säger att han är lik pappa. Själv ser jag ingen likheter mellan dom 🙈
Carolina cuevas

#9 - Celine

Orkar inte vad söta <33

Svar: Eller hur
Carolina cuevas