Vi har haft en fantastisk dag
 
 
 
Idag har Wille varit världens  bästa solstråle hela dagen så vi har haft riktigt bra här hemma idag. :) 
 
Det har varit en sån där dag som man inte kan annat än njuta av att umgås tillsammans.
 
Visst det har regnat nästan hela dagen men vi har ändå varit ute på promenad och lekt i några timmar. Lilleman har sovit söt i vagnen utan några problem.
 
Nu ska jag strax ställa mig i duschen och tvätta mitt hår som har fullt med lera. 
 
 
#1 - Popprinsessan

Det låter som en underbar dag och då kan det ju vara värt att ha lite lera i håret :-)

Svar: Det har verkligen varit en underbar dag 😁 vill inte sova med lera i håret 🙈
Carolina cuevas

#2 - Therese

Vad skönt att ni haft en fantastiskt dag, det kan vara värt att vara lite lerig samt i håret =) vädret är dock inge vidare att det ska regna =) inge kul alls =)

Svar: Det är guld värt att bli lerig i håret efter denna härliga dagen med äldsta sonen
Carolina cuevas

#3 - Sofie

Härligt när familjen är ute på äventyr 🙂

Svar: Kan inte säga det bättre
Carolina cuevas

#4 - Marie

Skönt då de dagarna kommer så man hinner andas emellan man behöver det =D

Svar: Ja men precis man hinner tanka lite ny energi
Carolina cuevas

#5 - Amanda

Det är så härligt när man har en sån där dag då allt flyter på och det bara känns bra. En sådan dag hade jag med i veckan :)

Svar: Ja fler sådana dagar tackar man inte nej till direkt
Carolina cuevas

#6 - Kamilla

Vilken bra fredag ni hade. Sådana traktorewr älskade mina killar också. Har sparat några bara för att.

Svar: Tycker att du har gjort helt rätt i att spara undan några.
Carolina cuevas

#7 - Fnulan

Jag förstår att det har varit underbart, tänk om man hade fått hänga med er en dag!

Svar: Du är så välkommen ut till oss när du kommer upp till Östergötland igen.
Carolina cuevas

#8 - Wifeey

Så mysiga bilder på er :D
Så fin är din stora pojke
Harm man en fin dag så spelar inte något regn någon roll :D

Kram på dig

Svar: Visst är han fin min pojke, 😁
Carolina cuevas