Blev ett lite tidigare Jullov för
 
God kväll kära läsare hoppas att ni alla mår bra.Här hemma är vi alla friska och glada för närvarande...
 
Förra veckan stängde dom min äldsta sons förskolan för tillfället då det var stor frånvarande på pedagogerna med covid-19-liknande symtom.
 
Idag öppnade dom upp förskolan igen men vi meddelande förskolan att Wille får hemma resten av året. 
 
Jag är ändå hemma och är mammaledig med Wincent.Om vi  alla försöker göra vårat yttersta för att slippa bli smittade så är det en bra bit på vägen i alla fall är min personliga åsikt...Som ni ser så går det inga som helt nöd på oss här hemma utan vi njuter av varandras sällskap 
 
 
 
 
 
 
#1 - Madde

Det är så viktigt att vi alla hjälps åt. Är det mycket sjuk personal kanske det är viktigare att de som måste ha sina barn på förskolan får det. Det går ingen nöd på er ändå ser jag. Ni verkar ha härliga dagar.

Svar: Det är precis så jag också tänker ang förskolan
Carolina cuevas

#2 - Linda Odelmar

Så bra att ni har möjlighet att vara hemma, man kan ju hitta på mycket med barnen själv, och ni såg ut att ha roligt på bilderna

Svar: jag älskar att hitta på grejer med barnen och ser det som ett plus att ha båda hemma...Ja eller hur särskilt här ute på landet så kan vi hitta på att möjligt
Carolina cuevas

#3 - Amanda

Ja vad härligt att ni är ute om dagarna. Ni ser ut att ha det bra. Tycker det är bra av dig att du försöker göra det ni kan. Jag brukar kolla på dina instagramstories. Så kul och se vad ni gör om dagarna :)

Svar: Jag anser bor man som vi faktiskt gör ska man ta vara på att vara utomhus om dagarna...Vad roligt att du följer oss på Instagram story 😀
Carolina cuevas

#4 - DianaSaelöen

Tycker att det där var ett jättebra beslut, kan man så kan man och det underlättar för dem som inte kan.

Ni verkar ju ändå ha det underbart där hemma och med naturen inpå knutarna finns alltid något att göra.

Svar: vi kunde verkligen inte ha det mkt bättre här hemma eller ju lite snö skulle inte skada
Carolina cuevas

#5 - Elina Kangas

Det är ju jättebra när det går att göra så! Jag funderar på att låta Melissa vara hemma någon dag extra innan jul för att vara säker på att hon är frisk inför julfirandet men är ju sjukskriven för foglossning så vet inte om jag orkar det

Svar: Nej vad tråkigt att höra att du har foglossning hoppas att det går över snart...Jag hade med det den sista graviditeten men var inte sjukskriven utan arbetssökande. .
Carolina cuevas

#6 - Popprinsessan

Oj, vad stor Wincent har blivit, verkligen stora killen!
Det låter som om du är duktig på att aktivera er där hemma, och härligt med er stora tomt och närheten till naturen.

Svar: Ja han växer som bara den hinner inte själv med i svängarna...Jag försöker så gott jag kan med att komma på lite olika aktiviteter med båda barnen. .
Carolina cuevas

#7 - Amanda Nilsson

Tror dom stänger en massa skolor nu i landet faktiskt känns ju inte jätte kul men det är nödvändigt :)

Svar: Det har du helt rätt i och några förskolor med
Carolina cuevas

#8 - Mirre

Skönt att kunna ha hemma nu, Bellis tar jullov nästa vecka sedan får hon vara hemma resten av året

Svar: Jag är glad över att vi kan välja nu när han går på förskolan...Förstår att det är en annan sak med barnen som går i skolan
Carolina cuevas

#9 - Fnulan

Vad härligt att få lite extra bonus-ledighets-tid. Något som dumma Corona gett oss är mer tid med de våra närmsta

Svar: Det är nog det ända som har varit bra med covid-19 att vi får mer tid med varandra
Carolina cuevas