Allså finns nog inget underbarare
 
 
 
 
 
Många har frågat mig hur min vardag ser ut sen Corona viruset har tagit över världen.Min Vardagen ser i princip likadan ut som den gjorde innan Viruset. Det ända som är skillnad är att jag inte åker in till Norrköping dom dagarna som våran äldsta son går på förskolan.Utan jag stannar hemma på landsbygden med våran yngsta son i stället.
 
Vi har som sagt naturen utanför dörren och till och med en egen lekplats till barnen. Att vi har en egen lekplats  hemma i trädgården gör det lätt att få ihop vardagen för oss dom dagarna bara barnen är hemma.Tänk vilken fantastisk underbar utsiktsplats vi kommer få över lekplatsen så fort träden försvinner.
#1 - Emschen

Men åh vilken lycka att få bo så! Inte bara har ni en fantastisk lekplats till barnen utan ni bor i en enorm lekplats! Skogen och markerna kring vår gård var min absolut bästa lekplats när jag var liten. Helt underbart!

Svar: Kunde inte beskriva det mkt bättre än vad du har gjort redan
Carolina cuevas

#2 - Marie

Ja förstår, det måste vara toppen att det är egen lekpark på gården, samt stor fördel nu

Svar: Det är en totalt lycka att vi har den möjligheten och tanken är att fixa en till del av lekplats till barnen
Carolina cuevas

#3 - Popprinsessan

Ni verkar ha en helt fantastisk tomt! En sådan frihet för barnen att leka där när de växer upp!

Svar: Vi har en ganska stor tomt på ca 10 tusen kvm😀 Vi har med andra ord lite att stå med.Ja mer fridhet kan dom knappast få än hår ute på landsbygden
Carolina cuevas

#4 - amanda

Tycker jag du gör rätt i :) Att du stannar hemma med den lilla på landsbygden så fint ni bor förresten ser super mysigt ut :)

Svar: Eller hur 😀 Bara onödigt att vara bland massa andra om man inte behöver
Carolina cuevas

#5 - Michelle

Va härligt det är o ha naturen nära dej :) det e ju det bästa tycker jag

Svar: Ja det tycker jag med att det är
Carolina cuevas

#6 - Kamilla

Så himla härligt ni bor med mycket spännande platser att leka på för killarna. Stort härligt växthus har du ser jag. Vad odlar du där?

Svar: Ja här har vi vårat egna paradis 😀 Jag brukar odla gurka,tomater,sallad och vindruvor.
Carolina cuevas