Shoppat bikini/baddräkt inför sommaren
 
Jag har inte köpt någon ny bikini på flera år till mig själv eftersom att det inte har varit nödvändigt för min del.Men nu har mina gammla trognaste bikinisar blivit så slitna och solblekta efter alla dessa år tillsammans.
 
Så idag bestämde jag mig för att det är dags att förnya lite badkläder inför sommaren.Jag blev jättekär i 2st bikinisar och en baddräkt  direkt när jag fick syn på dessa.Nu måste jag bara få tummen ur och göra mig av med dom gammla.Hur ofta köper ni nya badkläder till er själva?
#1 - sofia

Oj jag har inte köpt nya bikinsar och sånt på flera år. Jag behöver verkligen köpa några till sommaren! Vilka snygga du hittade :)

Svar: Vad skönt att höra att jag inte är ensam om att inte ha köpt nya på flera år.Tro det eller ej så hittade jag dessa för 49kr delen på rusta så om du ska komma nya kolla där ver ja 🤗
Carolina cuevas

#2 - Carolina

Super fina! Förstår att du blev förälskad i dem :D
Själv så skulle jag också behöva köpa ett par nya, då jag inte heller gått och köpt mig ett par på väldigt länge :)

Svar: Vad skönt att höra att man inte är ensam om att köra med samma badkläder i några år.
Carolina cuevas

#3 - Emma

Åh behöver också ny! Så himla fin den var!

Svar: Tack så mycket det bästa av allt är att alla tre gick på mindre än 300 kr tillsammans.Ett tips kolla på Rusta om du ska köpa nya dessa kommer där i från 🤗👌
Carolina cuevas

#4 - Fröken Rödlök

Inte så jätteofta faktiskt men har så mkt olika så sliter inte direkt på nån. Det var fina färger 🥰

Svar: Oki ja men då förstår jag att du inte behöver köpa nytt inför sommaren 😁
Carolina cuevas

#5 - Marie

Så fina de var, gillar med mönster. Ska också shoppa mig ngn ny till sommaren

Svar: Ja mönster livar upp lite grann 😁
Carolina cuevas

#6 - fnulan

ÅH dom är ju skitsnygga, me like very much!!! Jag ska ju resa om en vecka så jag behöver nåt.. Ska kolla in på nätet.

Svar: Jaså vart bär det av denna gången?
Carolina cuevas

#7 - nouw.com/sannaevelyne

Så fina! Dom färgerna kommer vara super läckra när man blivit brun :)

Svar: Det var så jag tänkte när jag fick syn på dessa😁
Carolina cuevas

#8 - Michaela

Riktigt snygga badkläder tycker jag🙂

Svar: Eller hur 😁
Carolina cuevas

#9 - Therese

Riktigt snygga badkläder du köpt gillar den med fåglarna på =)

Svar: Jag älskar också den väldigt mycket 😁
Carolina cuevas

#10 - Frugan E

Fina! Jag har kört med samma burkini i ett par år nu, den håller nog i några år till tror jag :) Badar inte så ofta så behöver inte nån annan att byta med, räcker bra med en :)

Svar: Ja om den håller några år till så varför köpa nytt.Själv badar jag mycket i sjön och behöver ha minst 2 st
Carolina cuevas

#11 - Amanda

Det var ju riktigt snygga bikinisar och baddräkt. Hade helt klart själv kunnat köpt någon av dessa bikinisarna :)

Svar: Jag kunde bara inte låta bli när jag var i behov av nytt och så var dom dessutom billiga
Carolina cuevas

#12 - Sarah

Det är alltid kul med nya badkläder :) Jag älskar bikinis och köper massor varje år :)

Svar: Ojdå då har du hemmet fullt av bikinisar kan jag tänka mig
Carolina cuevas

#13 - jessica

vilken härlig sommarkänsla det var i dessa badkläder så härligt :)

Svar: Men eller hur.Nu får vi hoppas att värmen kommer tillbaka så jag kan börja använda dessa 😁
Carolina cuevas

#14 - Sofie

Gud vad fina bikinis. Och billigt dessutom 😁

Svar: Eller hur och det är då man passar på att köpa 🤗
Carolina cuevas

#15 - Julia

Så fina :) jag har nog köpt nytt varje år nästan. Den här sommaren behöver jag absolut köpa nytt annars kommer jag visa tuttarna för alla haha 🙈😂

Svar: Haha Det skulle nog killarna gilla 😉
Carolina cuevas

#16 - Sandra

Jag är också ganska dålig på att köpa badkläder till mig själv. Jag vill ha enfärgade och starka färger. Nu såg jag att jag tappat bort ett snöre till min bikini jag köpte förra året, så nu får jag sätta igång och leta så den finns till husvagnssrmestern 👍
Vilka fina du köpt 👍

Svar: Ojdå då är det nog bäst att passa på att köpa nytt innan husvagn semestern
Carolina cuevas

#17 - Kamilla

Vilka underbara badkläder med papegojorna. De hade jag gärna velat ha.

Svar: Eller hur😀Därför var jag tvungen att köoa både bikinis och baddräkten av papegojorna
Carolina cuevas

#18 - Amanda

åh vad fina dom var jag behöver verkligen med en ny bekini

Svar: Passa på att kolla på rusta efter någon vet jag 😁
Carolina cuevas

#19 - Michelle

Den andra bikinin dör var jätte fin :) har hur många bikini som helst men vill förnya :)

#20 - Jenny

Så snygga! Tack för tipset :-)

Svar: Ingen fara
Carolina cuevas

#21 - Lillan Kind

Vilka snygga badkläderna!😊 Både färgerna och mönstren är helt i min smak. Jag har inte köpt nya badkläder på flera år, och behöver köpa nya till sommaren.

Svar: Vad roligt att höra att vi har samma smak😁Dessa kommer från Rusta så kolla om dom har kvar några vet ja
Carolina cuevas