och en kratta i handen.
 
Om det är något jag har en extremt stor dos av är det  hatkärlek,gällde trädgårdsarbete just nu.Vi har så himla många träd och granar på tomten som skräpar ner otroligt mycket.Hur mycket man än krattar som syns det knappas att  man har krattat och vem
 behöver träningskort när man har kottar att kratta?
 
Det behöver Inte jag och sonen i allafall.Hur som helst försöker jag att övertala Jb att vi ska såga ner nästan alla träden.Han tycker dock att det ger oss extra arbete medans jag tycker toltalt tvärtom.Mer om det i ett annat inlägg för nu ska jag lägga mig ner och läsa era bloggar.
#1 - www.nouw.com/sannaevelyne

Vilken träning ni får! Dock så jobbigt när man krattar & krattar och inget händer...

Svar: Ja men eller hur och det värsta är att vi har massa kvar att ta hand om 🙈
Carolina cuevas

#2 - Hanna Karlsson

Det är bra träning med trädgårdsarbete. Minns för några år sedan när jag klippte vår häck. Hade världens träningsvärk i armarna efteråt.

Svar: Visst är det en bra träning 😉 och man får samtidigt fint. Det kan jag verkligheten förstå att du fick.Vad är det för häck du har?
Carolina cuevas

#3 - Johanna

Verkligen bra träning. Förstår det blir en del. Jag hade tyckt som du, vi sågar ner sliten haha

Svar: Visst det kommer bli extra jobb i början att ta hand om allt men sen kommer man slippa kratta varje år
Carolina cuevas

#4 - Anna

Kan tänka mig att det blir ett rejält träningspass. Förstår er båda i tänket, det blir ju mycket jobb i början med att ta ner träden men och andra sidan slipper man ju jobbet med att kratta sen :)

Svar: Det är precis så jag tänker att det blir mycket jobb i början men sen slipper man kratta i flera veckor
Carolina cuevas

#5 - Kamilla

Här finns det ingen hatkärlek till trädgårdsfix för jag älskar det. Det är där coh då som jag mår allra bäst.

Svar: Menar att jag har hatkärlek för träden och granarna som skitar ner så mycket 🙈Plus att dom täcker den vackra utsikten för oss
Carolina cuevas

#6 - Sara Stödberg

Oj oj, sicket arbete ni har kämpat med. Jag förstår att du tycker att det är lika bra att få ner träden på en gång!

Svar: Ja men eller hur så kan man få bort allt på en gång
Carolina cuevas

#7 - Fnulan

Hahaha ja det är så jobbigt. Därför har vi trädäck och rabatter med sten i samt en sån där gräsklippare som går av sig själv =)

Svar: Malin!Nu måste du skämta med mig att ni har en självgående gräsklippare?
Carolina cuevas

#8 - Emma Engström

Det är ju verkligen nu det börjar finnas arbete ute, men det kan vara himla mysigt och roligt ibland! Hoppas ni kommer överens med träden :D

Svar: Vi har arbetat i trädgården i några veckor nu och fler lär det bli.Älskar att jobba i trädgården och drömma mig bort i min egna lilla värld.Men dessa träd och kottar har jag en hatkärlek till.Tack ska nog komma på något sätt att övertala honom på
Carolina cuevas

#9 - Marie

Ja man kan inte föreställa sig hur mycket jobb det är med trädgård och ni verkar ju ha jättestor trädgård

Svar: Vi har en jätte stor trädgård och hela tomten är på ca 7936 kvadratmeter😉Så visst har vi lite jobb framför oss och det gör mig inget alls
Carolina cuevas

#10 - Lillan Kind

Haha, jag känner igen känslan! Här blåser det mycket, så när man har räfsat ser det snart likadant ut igen. Det är löv, nedblåsta grenar i olika storlekar och kottar. Dom sistnämnda faller dessutom i mängder på ridbanan. Men men, man behöver inte lägga ett öre på träningskort😄

Svar: Skönt att höra att man inte är ensam om denna känslan😉Nej det behöver man absolut inte göra
Carolina cuevas