Hopp och Lek nere vid sjön
 
Jag har inte uppdaterat bloggen sen i söndags och vissa dagar och tider passar bättre än andra  helt enkelt.Som ni kanske redan vet är mitt mål är att uppdatera minst 1 gång om dagen här inne.Men så blir det så där ibland med livet som kommer emellan och man piroterar familjen framför en skärm
 
Jb åkte på feber i söndags och när vi åkte in till Norrköping för att hämta Wille som hade spenderat natten hos sin farmor,så hade han också åkt på feber.Jb har nog åkt på bihåleinflammation igen och Wille har haft feber men ändå varit pigg och glad.Idag tog jag en promenad ner till sjön tillsammans med wille och Rex(våran Rottwiler hane)  för att se efter om det var tillräckligt tjockt med is för skridskoåkning.
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Lillan Kind

Jag tycker att du gör rätt i att prioritera familjen framför skärmen. Tyvärr är det alldeles för många som gör motsatsen, och låter skärmen gå före allt och alla. Hoppas att hela familjen är frisk snart! Det var ju skönt att ni kunde gå till sjön och leka iallafall! :)

Svar: Jag sätter alltid familjen i första hand och skulle aldrig falla mig in att ändra på det.Det är tragisk att många låter skärmen gå i första hand.Tack så himla mycket
Carolina cuevas