Tycker det är tråkigt att leka
 
 
 
 Jag får såna extrema skuldkänslor över att jag inte riktigt har den energin till att leka hela tiden med sonen utan att behöva ta paus.
 
Idag var han ledsen över att ingen vill komma och leka med honom.Han sa att han inte har någon att leka med och det är tråkigt att leka med mamma som bara orkar leka en stund.
 
Han saknar grannarna som han lekte med som tyvärr flyttade här i från förra veckan.Han var nere och knackade på hos våran närmaste granne och frågade om deras son ville leka.
 
Men deras son ville inte komma ut och leka. Så han fick nöja sig till Slut med att leka med oss föräldrar.
 
Jag fick dock ställa in att gå på min förra kollegas bröllop i eftermiddag's för att det gjorde så ont i ryggen och längre ner på magen på mig efter grävandet i sandlådan. 
#1 - Popprinsessan

Förstår att det är trist för sonen. Tyvärr är det ju många som har annat för sig så här i mellandagarna. Hoppas det blir mer lek en annan dag istället.

Svar: Jag är medveten om att många är upptagna nu under ledigheten. Men tyvärr känner jag knappt någon med barn i hans ålder
Carolina cuevas

#2 - Mina

Trist när det inte finns en massa barn att leka med. Tycker det är lite så ute på vintern när det inte finns någon snö. Barnen vill inte gå ut och leka och stannar hellre inne.

Svar: Här ute så har det tyvärr ingen betydelse om det är vinter eller sommar utan grannens barn är ändå inne.
Carolina cuevas

#3 - Amanda

Hoppas att nu efter julen att det finns någon som vill leka med honom. Förstår att det är tufft nu när du är gravid att böja dig ner när magen är stor. När är det beräknat? :)

Svar: Tack det hoppas jag också på har lagt ut en förfrågan om vill lära känna oss i en grupp på Facebook. Jag är beräknad till den 13 Januari
Carolina cuevas