hela dagen spenderas utomhus
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag är stolt över många saker som handlar om hur vi valt att leva och strukturera våran tillvaronr.När sonen och jag är hemma tillsammans gillar vi att vara utomhus om dagarna .
 
För mig är det enormt viktigt att har inställningen att vi vuxna och sonen ska vara utomhus oavsett väder.Vi bor som sagt ute på landsbygden med en stor trädgård och det finns gott om plats för att springa,hoppa,cykla och leka.
 
Precis i anslutning till vårat hus ligger skogen, där vi också spenderar tid att upptäcka och forska.Idag har vi mest lek nere vid sonens lekpark och lekstuga.Jag har ju instagram som ni gärna får följa där jag uppdaterar jag mer om våran vardag.
#1 - Kamilla

Vilken underbar lekdag sonen haft. Härlig bil han har. Sov gott

Svar: Inte bara han som har haft en underbar lekdag utan jag med 😉
Carolina cuevas

#2 - Jeanette

Jag är uppväxt på landet och vi var alltid utomhus. Bra att ta vara på det när ni bor som ni gör. Själva har vi en trädgård fast utan har vi högtrafikerade vägar då vi bor centralt, så vi får gå till lekplats.

Svar: För oss är det en självklarhet att vara utomhus när vi bor som vi gör.Vi byggde ordning en lekpark eftersom att vi har långt till en.Vi vill slippa behöva lämna hemmet för att kunna leka plus att vi vill att sonen ska tycka om att vara utomhus
Carolina cuevas

#3 - charlottelinden.se

Jag tror verkligen att det är superbra att vänja sig redan som barn med att vara utomhus mycket. Det är ju så otroligt viktigt att få frisk luft och man mår ju så mycket bättre när man är utomhus en stund per dag :)

Svar: Ja det är betydligt lättare att vänja sitt barn att vara utomhus när dom är små.Vi är så glada över att våran son får växa upp på landsbygden och ute i naturen.Vi prioriterar utomhus aktiviteter än att sitta inne framför en skärm.
Carolina cuevas

#4 - Denevigaresenären

God morgon fina! Oh, vad härligt det ser ut! Som i ett lekland. 😊 Vilken sötnos! Härligt med stor trädgård och skogen, då kan ni verkligen njuta av naturen 😊

Svar: Det är hur härligt som helst här ute 🤗 Jag skulle snaraste säga att det är ett lekland som är utomhus.Det är så underbart med att ha en stor trädgård och bäst av allt är att vi har kunnat bygga till en lekpark till sonen
Carolina cuevas

#5 - Emma Engström

Haha åhh men vilken cooling! :D

Svar: Min lilla älskade coola son 😁
Carolina cuevas

#6 - Mirre

OH så härligt och ni har ju egen lekpark. Så fin färgklick till son idag.

Svar: Det gäller att ta vara på dessa underbara dagarna här hemma
Carolina cuevas