Livet är inte alltid underbart
Det finns många människor  som alltid vissar upp en perfekt fasad av livet, och  det ger inte en verklig bild av livet.Även om det  ofta ser ut så på sociala medier det fungerar inte riktigt så i verkligheten.
 
Det finns  dom som inte känner så och tror att det är något fel på just dom för att alla andra har ett underbart liv utan några problem.Livet består  en hel del dilemman med både positiva och negativa sidor.Alllt är inte inte bara guld och gröna skogar.Jag älskar att skriva och lägga upp bilder på min familj och vad familjelivet innbär.
 
Därför tycker jag det är jätteviktigt att ta upp både härliga och jobbiga stunder.Vet inte riktigt vad jag vill ha ut av den här inlägget mer än att önska att fler vågar berätta om dom jobbiga stunderna och inte bara om dom härliga som småbarnsförälder.
#1 - Lillan Kind

Det verkar vara många som vill visa upp en perfekt fasad, men alla har sina toppar och dalar. Frågan är bara vem som har vilket bekymmer och när.

Svar: Jag är inte en av dom som låsas som att allt är perfekt och underbart.Utan jag vill vissa att det man behöver inte känna sig ensam om att ha det jobbigt ostädat mm
Carolina cuevas