Bloggerskor Förtjänar att uppskattas
Är det något mina föräldrar har lärt mig är att visa omtanke för andra människor.Får man uppskattning för vilket bra jobb man gör ökar inte bara motivationen utan självförtroendet ökar också.
 
 
Får man däremot aldrig någon uppskattning för sin insatt så är det lätt hänt att man tappar motivationen.Det finns så många fina & duktiga bloggerskor där ute som förtjänar att uppmärksammas.
 
Här är några stycken som jag tycker förtjänar att hyllas för sitt arbete med sin blogg.
 
 
 
 
 
 

</div
#1 - Linda

Men gulle dej!!!!! Vad glad jag blev när jag kikade in här och fick se mitt namn. Länken fungerar dock inte :) www.lindamarie.nu skall det vara. Stor kram till dig! Detta värmde mitt hjärta!
Svar: Så smidigt att ha någon att lämna bort till, vi har ju två hundar inte alla som vill passa, kanske blir enklare ifall man bara har en i framtiden.
Försäkringar skall man jämföra, för där kan man spara in en hel del pengar. Kan skilja jättemycket! T.ex frallor är dyra att försäkra,samma villkor, men helt enkelt olika dyra. Att tänka på när man jämför är att man inte missar något eller väljer bort ngt som är bra att ha bara för att det är billigare. Men det finns en del pengar att spara och det gäller alla försäkringar.

Svar: Jag tycker verkligen att du förtjänar att hyllas för ditt arbete med bloggen. Jag var nog lite för snabb när jag la in din adress o har ändrat länken till den rätta. Tack för att du uppmärksamma mig att det inte vart rätt från början. Hade jag haft möjlighet till att byta försäkringsbolag hade jag garanterat gjort det för flera år sen.
Carro