Lite regn ska inte få hindra mitt barn från att varaute i den friska luften.
Det ska vara naturligt för sonen att vara ute olika slags väder. Vissa föräldrar är kanske aldrig ute med sitt barn/barnen vid regn och sätter därmed omedvetet en gräns vid att gå ut när det regnar eller är otrevligt väder.Vi har varit ute i regnet och Wille har kört runt med sin jeep.Vi fick slänga in våra regn kläder i tvättmaskinen enkelt. Ligger nu en stund bredvid sonen som just somnat.
 
 
#1 - Lillgarden

Hoppas kunna ha samma tankesätt med lillebror nu när han äntligen knäckt det där med att gå.
Finns inga dåliga väder bara dåliga kläder sägs det ju.
Fast ibland är det skönt att ha ett stall man kan grejja i med när det är för dåligt väder!

Sv: Tänker inte ropa hej än men ser bra ut för båda kalvarna tack och lov!
Ha en fortsatt fin vecka!

Svar: Jag är en ute människa helt enkelt och alla är ju inte det.Att vara i stallet eller rättare sagt att ha ett stall är en dröm. Vilken lyx för dig att ha ett
Carolina cuevas

#2 - anna

Texten nu vid sista är helt suddigt
Vid inlägget ser ut bokstäverna har hoppat i varandra

Svar: Tack för att du påpekar detta för mig då jag själv inte har sätt det.Jag håller nämligen på att försöka fixa ordning här inne och bättra till bloggen. Har dock inte haft så mycket tid att fixa ordning detta ordentligt och jag ska försöka få tid över innan veckan är slut. Du går hemsk gärna tala om om det är samma sak nästa vecka
Carolina cuevas