Nyårskväll med Tomtebloss och Bingolotto
När ett nytt år står för dörren vill man gärna fira in det nya året med något roligt.Tomtebloss är ett roligt sätt för barnen att delta i firandet.Tomtebloss slår fyrverkerier alla dagar i veckan om ni frågar mig.Det är så otroligt skönt att Rex(våran hund)  inte reagerar på fyrverkeripjäser.
 
Min förra hund reagerade väldigt starkt och mådde jätte dåligt i flera veckor.Jag och Jimmie gör som dom flesta andra och spelar Bingolotto.Wille somnade i vagnen under kvälls promenaden med hunden och ligger i soffan helt utslagen.
Jag ser ljust på framtiden och jag önskar er alla en underbar nyårsafton och ett riktigt 
Gott Nytt år!
 
 
#1 - Mirre Sweetwords

Underbart med lugna firandee och gott nytt år till er. Kul att du hittade på min blogg😁

Svar: Alltid lika roligt att hitta nya bloggar att följa
Carro

#2 - Mirre Sweetwords

Underbart med lugna firandee och gott nytt år till er. Kul att du hittade på min blogg😁

#3 - Mirre Sweetwords

Skönt att hunden ej reagerar, vår hund vi hade gjorde det han var livrädd vi fick fly till landet i svärfars stuga

Svar: Det är så skönt att ha en hund som inte bry sig.Min tik som fick somna in för 2 år sen var dock skräckslagen vid denna period.
Carro