Rex föll bara ihop som en säck med hela kroppen
 
 Vi satt här hemma och åt våran middag som  vanligt och helt från ingenstans så föll Rex (våran hund) bara ihop, såg bara hur han reste sig upp och föll ner på bordet.
VI märkte inget konstigt innan utan han bara föll ihop och man befarade direkt det värsta.Jag fick världens panik och Jimmie skriker att jag ska hämta mobilen.Rex ser död ut i några sekunder och dessa sekunderna kändes som en evighet.Jag sprang bara runt med sonen i famnen och kunde inte få fram några ord.Rex var medvetslös och efter några sekunder visade  han bara svaga livstecken.Jag ringer upp min svärmor och skriker att R håller på att dö framför ögonen på oss.Hon lyckas att få mig lugn och säger att det är nog bara ett epilepsi anfall.Han har inte haft ett enda anfall på två hela år sen han började äta sin hjärt medecin.Så vi tänkte inte på att det var ett ep anfall.Detta anfallet såg mycket mer dramatiskt ut än dom han har haft i tidigare år.Jag är glad över att jag inte var ensam hemma med sonen och Rex utan att Jimmie var hemma när det hände.Det är första gången som Jimmie är med och ser ett anfall. Nu är R helt slut  och det förstår man helt och hållet