Insätt att det blir svårt
Jag har under några månader försökt att hitta andra mammor och barn i närheten av där vi bor.Jag har insett att det blir svårare och svårare att få till någon möte med andra.Antingen är det  folks planering eller så är det så att folk avstår för att vi har hundarna.Även om det är synd att erkänna det är det ganska lång tråkigt.Det jag försöker komma fram till är att jag och sonen villoch behöver spendera mer tid med andra föräldrar och barn.Jag har så många tankar som åker fram och tillbaka.Jag vill att min son ska få kompisar att leka med.Inte för att han förstår utan för att få utvecklas och utforska nya grejer med bebisar i hans ålder. 
 
#1 - Mimmie

Ni är varmt välkommen hit, eller så kan vi komma till er ELLER så kan vi ta en svepa till busfabriken

Svar: Hej mimmi. Det låter perfekt men problemet är att jag kan inte ta mig in till stan på vardagen. Men bus fabriken lockar väldigt mycket får planera in en helg
Carolina cuevas