Idag var vi ute för att ta lite fina höstbilder
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta med att försöka få till några vackra höst bilder med självutlösaren på kameran var betydligt svårare än jag trodde från början.
 
Jaja man kan inte alltid lyckas och man får helt enkelt nöja sig med dessa bilder,bättre än inga alls eller vad säger ni?
#1 - Popprinsessan

Vilken bra idé att bara vara ute och leka med kameran. Hoppas på fint väder i helgen, då ska jag försöka få till lite fototid!

Svar: Ja bara synd att man inte fick någon direkt perfekt foto men bättre lycka en annan dag.Det tycker jag absolut att du ska göra 😁
Carolina cuevas

#2 - Madde

Tycker ändå bilderna blev bra. Superhärliga höstbilder

Svar: Tack men själv tyckér jag inte direkt att dom blev super bra.
Carolina cuevas

#3 - Mina

Vilka härliga bilder. Det är kul med bilder som utstrålar lek och bus ❤

Svar: Tack men hade tänkt mig att få till dom på ett annat sett 💖
Carolina cuevas

#4 - Amanda

Jag tycker att du fick fina bilder trots allt, det var väl någon som blev suddig men annars så tycker jag att det blev riktiga höstbilder :)

Svar: Jag håller på att lära mig att leka med självutlösaren och får jobba lite mer på att träna mig fram. Jaså tycker själv inte att dom blev så höstliga av sig
Carolina cuevas

#5 - Anna svensson

Tycker att bilderna blev jätte bra! Är alltid roligt att expeemintera med kameran. 😊

Svar: Visst är det men bilderna blev inte alls som jag hade föreställt mig
Carolina cuevas

#6 - Amanda

Åh vilken underbara höstbilder ❤️😍

Svar: Haha tackar
Carolina cuevas

#7 - Fnulan

Tänk, vi bor i samma land, men här har inte ett endaste träd tappat sitt löv ännu och det börjar anas en liten annan nyans men inte för blotta ögat. Jag gillar Skåne!

Svar: Du måste skoja med mig ang löven?
Carolina cuevas

#8 - Sandra Bäckman

Jag tycker dina bilder blev jättefina. Naturliga och underbara ❤ fantastiska höstbilder ❤

Svar: Tack vad snäll du är 😘
Carolina cuevas

#9 - Sabi

Haha jaa det är inte jätte lätt men fina foton blev det! :D

Svar: Skönt att höra att man inte är ensam om att tycka att det är svårt
Carolina cuevas