I morse byggde pappan och sonen en trädkoja.
 
Wille har gått och tjatat om att få en egen trädkoja sen han såg att greta gris har en.Den viktigaste detaljen är att kojan måste ha en flagga med mammas gammla klänning.
 
Så i morse satte grabbarna igång med trädkoja bygget medans jag var ute på morgon promenad med Rex.När vi kom hem igen åkte jag på att bärra fram virekt till kojan så dom kunde fortsätta med bygget.Nu är sonen överlycklig här hemma som har fått en egen trädkoja att klättra upp till.
#1 - Frida

Åh vilken fin koja, klart man måste ha samma som Greta!

Svar: Haha hade sambon byggt den helt själv hade han byggt på ett annat sett.Ja det förstår vi nu att man måste ha
Carolina cuevas

#2 - Kamilla

Den fina kojan vill jag också ha. Skicka över din man och son så får de bygga en även till mig.

Svar: Skickar över dom till dig nästa helg om det funkar för dig?Men då vill jag ha ett utbyte av dig som består av fika 😉
Carolina cuevas

#3 - www.nouw.com/Sannaevelyne

Men vilken fin kojja! Förstår att han var överlycklig :)

Svar: Sonen tackar
Carolina cuevas

#4 - Sara Stödberg

Men åååh! Jag har sett det avsnittet med mina barn, främst yngsta sonen gillar fortfarande Greta Gris. Däremot ville mina barn ha en campingbuss istället för en koja😂

Svar: 😂 Campingbuss kan vara lite svårare att fixa till än kojan
Carolina cuevas

#5 - Fnulan

Åh men vad underbart. Vilka killar du har! Imponerande. Kram

Svar: Ja hur skulle jag klara mig utan mina killar?
Carolina cuevas

#6 - Madde

Måste vara en dröm för de allra flesta barnen :-) och så fin den blev.

Svar: Det var i allafall en dröm för mig som liten och nu en dröm för sonen
Carolina cuevas

#7 - Anna

Åh, så mysigt med trädkoja. Det hade jag och mina syskon och kusiner i vår sommarstuga. Vi älskade den!

Svar: Vad roligt att höra att ni också hade en som små 😀
Carolina cuevas

#8 - Sandra

Oh vilken fin träkojja ❤ Greta Gris minns jag. Undrar vad jag kommer titta på om vi blir godkända som familjehem, ska bli spännande att se ❤

Svar: Du kommer nog att hitta på något roligt💞Håller tummarna för att ni blir godkända som familjehem
Carolina cuevas

#9 - Marie

Men waoow vad roligt en helt egen koja, kan inte annat än göra en grann böjd =D

Svar: Nu är han verkligen nöjd kille 😀 Våra nya grannars barn tyckte också om den idag
Carolina cuevas