Vad vill du veta mer om vår hund?
 
För någon vecka sedan skrev jag detta inlägget och några av er svarade att ni ville ha fler inlägg om våran hund.Så nu ställer jag frågan om vad ni vill veta helt enkelt om honom.Så jag har möjligheten till att förbättra mig att skriva inlägg ang honom.
#1 - JUNITJEJ

Hur mycket motionerar ni hunden per dag? Hur länge har ni haft hunden? Hundens styrkor?

Svar: Kommer komma upp ett inlägg under kommande vecka med alla frågor och svar 🤗
Carolina cuevas

#2 - Anna

Hur gammal är han? har ni gått några kurser med honom? 😊

Svar: Han är 7år gammal nej inga kurser med honom kommer inlägg om mer information om honom
Carolina cuevas

#3 - Hanna

Varför valde ni just den rasen?

Svar: Vi älskar deras egenskaper och utseende helt enkelt
Carolina cuevas

#4 - Mirre - Sweetwords

Jag vill veta allt om honom, han är helt fantastiskt fin =D, samt kul att veta varför han omplacerades osv, samt hur han är med er son sov, samt är han matte eller husse hund =D

Hur gamal är han?

Svar: Tack så mkt 😀 Då har jag lite mer kött på benen och vet vad du vill veta
Carolina cuevas

#5 - Jennifer

Jag är inte intresserad av djur, så jag måste tyvärr säga nej på den..

Svar: Bara bra att du är ärlig men nu var frågan vad du ville veta och inte om du ville veta något!
Carolina cuevas

#6 - Sofie

Sä fin hund. Hur gammal? När fick ni honom? :)

Svar: Tack han blir 7 år i februari och vi fick honom i slutet av maj samma år som han är född.Kommer ett inlägg om någon dag med mer information 🤗
Carolina cuevas

#7 - Kamilla

Hur gammal är han? Har ni någon kontakt med kenneln han kom ifrån och de andra valparna idag?

Svar: Han fyller 7år i februari och han är omplacerad till oss genom polisen.Ska försöka sätt upp ett inlägg om honom
Carolina cuevas

#8 - Sandra

Jag gillar att se honom i er vardag ❤

Svar: Vad roligt att höra att du uppskattar det ❤
Carolina cuevas