Hur kan jag bli ännu bättre, behöver dina idéer
 
Nu vil jag starta mitt arbete med bloggen med ständiga förbättringar och mitt mål är att uppdatera minst 1 gång om dagen .Nu undrar jag om du har några idéer?
 
Det kan vara små och eller stora som gäller rutiner,metoder,familen,föräldrarskapet,hunden,nog.Beskriv din ide så utförligt du kan och berätta vilken effekt du tror den kommer ha för just min blogg
 
.Du anonym behöver inte ta dig tid att kommentera,känns lite pinsamt att du fortsätter med på hoppen som du har gjort dom 2 senaste veckorna.
 
#1 - Junitjej

Jag tycker att din blogg är bra som den är. Men jag kan ge några tips:
- Skriv och reagera på nyheter
- Berätta mer om din hund.
- Vad är svårast i föräldraskapet.

Svar: Tack för att du delar med dig om dina tankar och funderingar👏🤗Kommer skriva ner detta och självklart skriva mer om detta
Carolina cuevas

#2 - sofia

Så himla skoj att du vill börja uppdatera minst 1 gång om dagen! Jag älskar att få läsa vardagsinlägg så gärna sånt så man får hänga med på det du gör :)

Svar: Vardagsinlägg är det mesta jag sysslar med och tänkte om det finns något speciellt ämnen man vill att jag skriver om
Carolina cuevas

#3 - Madelene

Tycker det du gör med bloggen är super! Älskar dina bilder som du publicerar med inläggen osv. Fortsätt som du gör! 👍❤️

Svar: Tack vad glad jag blir över din kommentar 🤗
Carolina cuevas

#4 - Jessica

Åhh! Nättroll borde ägna sig åt annat. Försök ignorera ”anonym” och ta till dig vår kärlek istället ♥️ Superfin blogg ♥️♥️

Svar: I vanliga fall så tar jag inte åt mig men denna gången så blev det för mycket helt enkelt.Det kommer jag absolut att göra i fortsättningen ❤
Carolina cuevas

#5 - Therese Carlsson

Jag är på samma spår med min blogg =) men just nu är jag slut på ideer =)

Svar: Vad roligt att höra att du är inne på samma spår .Du kanske kan fråga dina läsaren vad dom vill läsa om?
Carolina cuevas

#6 - Michelle

Va roligt :) hoppas att det går bra 💕

Svar: Tackar det hoppa jag också på ❤
Carolina cuevas

#7 - Mirre

Tråkigt att du blir påhoppad, 🤔 😣 samt du bordet vill du gärna ha det går det ju montera ner och vi får med det i bilen då vi åker till Oskarshamn, det är i fint skick, men en förbärrtring ned färg på bordsskivan behövs och det är lite skavt på ett ställe på foten och det går också fixa skulle jag tro

Svar: Gud vad snällt av dig att erbjuda dig för att köra bordet till oss.Vet du måttet på bordet?Måste kolla så det passar i vårat kök
Carolina cuevas

#8 - Åse

Vissa dagar har jag bloggtorka och vissa dagar har jag hur mkt idéer som helst :)

Svar: Tror att vi alla har det någon gång faktiskt
Carolina cuevas

#9 - emma-matilda

Tycker din blogg är bra som den är. Men kanske kan du sätta dig ner på kvälllarna och ha färdiga inlägg att publicera under dagen, typ listor och sådant är ju alltid roligt. DÄr brukar ju finnas olika som man kan skriva om lite varje dag, ett nummer - en dag :)

Svar: Jag har tyvärr inte den möjligheten på kvällarna för min tid går åt att söka jobb på kvällarna dom dagarna sonen inte går på förskolan.Men ska absolut ha det i åtanke.Tack för att du delar med dig om just dina tankar och åsikter🤗
Carolina cuevas

#10 - Daisy

Om ditt liv / vardag :) försök upptadera så ofta du kan

Svar: Det är precis det jag gör just nu.
Carolina cuevas

#11 - Hannas krypin

Jag tycker att din blogg är bra som den är. Men om jag får önska ett inlägg så vore det roligt att få se mer från ditt hem. :-) Trist att du får en massa anonyma kommentarer. Blocka hens ipadress, men det kanske du redan gjort?

Svar: Vad roligt att höra att du gillar den som den är. Om du går in på kategorin hus/träd gården så finns det bilder från mitt hem.Har ingen aning om hur man går till vägar för att blockera ipadressen 🤔
Carolina cuevas