Gravid V18
 
Jag har aldrig känt mig så vacker och bekväm med mig själv som när jag är gravid.Älskar att vara gravida och njuter av varenda sekund,Kände samma sak när jag väntade en Wille.
 
Tänk att jag var gravid och lika lång gången som jag är nu som för 5 år sedan.I söndags gick vi in i vecka 18 och bilden är tagen då på mig.Skillnaden på denna graviditeten mot förra är att min mage är större denna gången och jag har redan börjat få använda mig av mamma kläder.
#1 - Fnulan

Men du är ju så vacker!! Hela du strålar av glädje och kärlek!!!! Vacker ♥️

Svar: Tack för din fina kommentar om mig 😘
Carolina cuevas

#2 - Kamilla

Vilken härlig bild på dig och magen. Du strålar verkligen. Magen syns alltid tidigare ju fler graviditeter man haft. När min BF var gravid med nr 5 behövde vi bara kramas hej när vi skulle fika en dag så jag jag på hela henne att hon var gravid

Svar: Tack så jättemycket 😁Det sägs det ja,men det stämmer inte alltid.Min bf mage syndes knappas på nr 3 medans nr 1 syndes massor.
Carolina cuevas

#3 - Anna

Vilken underbar bild! Du är otroligt vacker! Fantastiskt att du får må så bra i dig själv under graviditeten <3

Svar: Tack jag är så glad över att jag får må bra under graviditeten 😁Håller tummarna för att jag sen får behålla lite kg efter graviditeten.
Carolina cuevas