Min son på 3,5 sitter i vagn vid vissa tillfällen.
 
 
 
Jag vet helt ärligt talat inte riktigt hur många gånger folk har sagt till mig att inga 3 åringar vill sitta i en vagn dom vill promenera.Ni kommer absolut inte behöva vagnen mer än två års tid & det är helt meningslös att kosta på sig en dyr vagn.Detta fick jag ständigt höra när jag var gravid & väntade sonen.
 
Nu är Wille 3,5 år & han är inne i en period där han vägar att gå själv när vi ska rasta hunden.Utan han ska prompt sitta i sin vagn & då får han göra det.Vi väljer såklart våra strider med honom &  när hunden behöver få komma ut för att göra sina behov är det lättare att låta honom få välja om han ska sitta i vagen eller  inte.Hur gammla var era barn när dom sluta sitta i vagen?
#1 - Mirre

Vår tös är 1 år äldre och hon sitter enstaka ggr i vagn fortfarande. Vi ska dock sälja iväg den, men det är för det inte konstigt att sitta i vagn som 3½

Svar: Skönt att höra att man inte är ensam om att låta våra barn sitta i vagnen ibland
Carro