Hur fint är det inte med gula kläder?
 
Gult är helt klart en färg som sonen har som favorit färg just nu och det är synd att det ska vara så svårt att hitta gula plagg till barn.Kan ner rekommerndera någon affär eller som säljer färgstarka barnkläder med härliga mönster?
#1 - Frökenny

Instämmer i ditt dilemma med färgstarka kläder, jag gillar me&i. 🌸💕/https://nouw.com/frökenny

Svar: generellt sett borde väl ändå barn kläder vara färgstarka kan man tycka.Jag har lite plagg här hemma från dom.
Carolina cuevas

#2 - Melissa Skywalkz

Åååh de jeansen passade honom jättebra!

Svar: Dessa är dom första jeans han kan ha 😉 annars brukar dom vara för små runt magen
Carolina cuevas

#3 - Jenny

Gult är verkligen super fint!!
Jag älskar senapsgult!

Polarn brukar ha endel gult :)

Hoppas du får en fin helg!!

Kram kram

Ps. När jag läste rubriken på din blogg så läste jag först "familjen som är besatt ute på landet" haha...

Svar: Polarn och pyret var faktiskt den första butiken som jag gick in till. Där hade dom bara gul jacka och en gul fleecetröja i större storlek.Haha ja vi är besatta av landsbygden 🤣
Carolina cuevas

#4 - Elisa

Jag tycker gult är riktigt fint på hösten, särskilt den nyansen din son har på sig. :) Tyvärr har jag inga bra tips på färgstarka kläder.

Svar: Jag tycker att Gult och orange är extra fint till hösten 😀
Carolina cuevas

#5 - Lillan Kind

Jag kan tyvärr inte tipsa om affärer som säljer barnkläder, men jag kan iallafall säga att sonen har jättemysiga kläder!😃 Jag älskar lurviga och gosiga tröjor!

Svar: Det är många som har tipsat om secondhand butikerna så jag ska besöka några nästa vecka
Carolina cuevas

#6 - Therese

Jag har inga barn själv, så jag har tyvärr jättedålig koll på barnkläder. Jag trodde barnkläder generellt var väldigt färgglada, så trist att det är svårt att hitta =/

Svar: Man borde tycka att generellt borde barnkläder vara färgglada och inte bara vara gammla tråkiga färger som tex svart
Carolina cuevas

#7 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Jättefin färg :). Jag brukar handla nästan alla mina kläder genom Meandi de har färgglatt och fint :D

Svar: Eller hur 😀 Jag brukar kolla in deras kläder och har några av deras plagg.
Carolina cuevas

#8 - Jennysvardag

Vilken härlig gul färg :) har inte polarn och pyret färgstarka kläder? Titta på lilla klädkammaren och busfrö i stan :)

Svar: Jag var inne hos Polarn och pyret men dom hade inget i sonens storlek tyvärr. smart tänkte inte på secondhand affärena tack för tipset
Carolina cuevas

#9 - bylisa.se

Jag är stort fa av färgen gul!! Vet ingen bra affär med gult till barn dock... Så fin! 🙂☀

Svar: Jag får helt enkelt besöka secondhandbutikerna och se om det finns bättre utbud av gula barn kläder 😁
Carolina cuevas

#10 - Nilla

Det var en härlig gul färg. Jag tycker att jag har hört att senapsgult ska vara höstens färg . Hoppas ni får tag i kläder i favoritfärgen :) Kram

Svar: Det trodde jag med och blev förvånad över att det bara fanns i 2 butiker.För besöka secondhandbutikerna nästa vecka
Carolina cuevas

#11 - Emma

Har tyvärr inte så mycket tips på affärer, håller med ovanstående om att kolla på secondhand. Men det var fina kläder, och vad härligt att han verkligen gillade dom själv också 🌸

Svar: Jag brukar besöka secondhandbutiker men denna gången hade jag inte en tanke på det 🙄
Carolina cuevas

#12 - Anneli @ spinkfinger.com

Jätte härlig färg! Jag gillar gult :)

Svar: Kul att höra att man inte är ensam om att gilla gul 😀
Carolina cuevas

#13 - Freja

Vilka härliga bilder! Älskar den gula färgen också 😍

Svar: Tack så mycket 😀 Visst är den gula färgen vacker
Carolina cuevas

#14 - Mirre

Det är superfint med gula kläder, 😁

Svar: Eller hur 😀
Carolina cuevas