En vanlig blogg lista

 
Hur gammal är du?
 
Jag fyller 32 år i december och är med andra 31 år😉
 
När vaknade du idag?
 
Jag vaknade 04.15 och trodde att vi hade försovit oss och det var ingen idee att somna om eftersom att väckarklockan ändå skulle ringa 04.30.
 
Vad åt du till frukost?
 
Jag åt 3 st mackor med ost och gurka 
 
Är du morgon- eller kvällsmänniska?
 
Jag skulle nog i största allmänhet säga att jag är en morgonmänniska.
 
Nämn tre saker man kanske inte vet om just dig
 
Jag har alltid drömt om att få vara modell
 
Jag är beroende av kaffe
 
Jag har alltid haft ett hett temperament
 
Vad är du mest nöjd över när det kommer till ditt utseende?
 
Jag skulle vilja säga att jag är nöjd med allt och skulle inte vilja ändra på något.
 
Vad har du gjort idag?
 
Jag har varit på ett möte hos arbetsförmedlingen.När jag ändå var i stan passade jag på att kolla efter nya kläder till sonen.
 
Vilken film såg du senast?
 
Persson och Findus tillsammans med sonen.
 
Är du besatt av någonting?
 
Jag kan nog lugnt påstå att jag är besatt av Kaffe och att få arbeta med jobba hundar.
 
Hur går du helst klädd?
 
Jag klär mig i bekväma kläder efter vädert.
 
Vilka smeknamn har du haft?
 
Carro,svalander,svalis,sötnos,älskling,mamma,matte,chefen, Kärt barn har många namn 
 
Vad är din största svaghet?
 
Min största svaghet är att jag har en bild i huvudet och när det inte blir som jag hade hoppas på blir jag så ledsen.
 
Beskriv en perfekt dag
 
En perfekt dag är när hela familjen är samlad under samma tak.utan massa måsten och utan bråk.
 
Vilket var ditt favoritämne i skolan?
 
Mitt favorit ämne i skolan var matematik och svenska.Idag avskyr jag matematiken 🙈