En perfekt Gul jacka till hösten
( Ett samarbete med poccipocci )

En av alla mina största passion här i livet är just barnkläder,sen jag blev mamma.När det gäller barnkläder tycker jag personligen att det är viktigt att kläderna har bra kvalitet och hållbarhet.
 
 
 
.Därför klappar mitt hjärta lite extra när det är  claudiagalliconcha   som ligger bakom klädkollektionen och som ville göra ett samarbete med lilla mig.
 
Just nu pågår det en tävling på Instagram där du har möjligheten till att vinna ett presentkort på 500kr och tävlingen avslutas torsdagen den 13/9.
 
 
 
 
 
 
#1 - Elisa

Vilken härlig gul färg såhär till hösten! Jättefin. Gillar verkligen Pocci Poccis kläder, tycker de är så fina.

Svar: Sonen har tjatat om att få en gul jacka och ett par gula skor.Nu har han äntligen fått sin efterlängtade jacka 😀 eller hur hoppas på att det kommer fler plagg i sonens storlek
Carro

#2 - Denevigaresenären

Vad snygg den var! Och vilken sötnos du har! Han verkar trivas riktigt bra i sin nya jacka!

Svar: Visst var den snygg önskar att den hade funnits i min storlek 😁Ja han älskar allt som är gult
Carolina cuevas

#3 - Mirre

Mycket snygg jacka

Svar: Visst var den snygg och bekvämligheten på jackan ska vi inte tala om
Carolina cuevas