började slåss och kasta saker omkring sig
 
Idag när jag kom till förskolan för att hämta son började han slåss och kasta saker omkring sig.Han började till och med att sparka på möblerna och jag försökte lugna ner honom.Jag har aldrig sätt denna aggressiva beteendet hos min son innan.
 
Jag försökte att prata lugnt med honom utan några som helst resultat.Jag fick tvinga honom sitta i mitt knä och försöka prata med honom.Jag kommer aldrig att acceptera ett sådant här beteende.
 
Pedagogerna lämnade oss i fred och stängde in sig med dom andra barnen i ett annat rum.Jag hann aldrig att prata med dom eftersom att sonen var hysterisk.Självklart kommer jag att prata med pedagogerna i morgon ang detta.Nu är jag helt slutkörd och ska strax lägga mig.
#1 - Mirre

Ja dessa utbrott kommer ju då och då på vår tös med, de har mycket känslor som ska ut. Man blir jätteställd och vet ej helt hur man hanterar det. Kändes det rätt tycker du att pedagogerna gick iväg? Hade du velat ha hjälp?

Svar: Jag blev väldigt chockad över hela situationen och gjorde mitt bästa för att få kontakt med honom.Jag tycker att pedagogerna gjorde helt rätt med att gå i väg med dom andra barnen.Det hade nog bara riggat upp ännu värre om pedagogerna hade lagt sig i.
Carolina cuevas