Sonen har verkligen uppskattat att få besök
 
 
 
 
 
 
Denna veckan har sonen inte varit på förskolan i huvudtaget utan han har fått vara hemma.Jag åkte ju på influensan i måndags och vid lunchtiden mådde jag som värst.
 
Så jag fick ringa till Jb och be honom att komma hem för att ta hand om sonen och hunden.Jb var hemma med sonen fram tills i torsdags.Wille hade feber två dagar innan och diarré så misstänker att han smittade ner mig.
 
Sonen har saknat sina vänner och frågat när han ska få leka med en kompis.Idag har vi haft hans bästa vän (farbror) på besök nästan hela dagen.Det har med andra ord varit full rulle på pojkarna.
#1 - Kamilla

Vilken härlig kojan sonen har. Där hade jag också velat leka. Jag har också varit sjuk i veckan. Härliga bilder.

Svar: Det är hur underbart som helst att kunna ha en träkoja i skogen.Du är så välkommen till kojan.Hur mår du nu?
Carolina cuevas

#2 - Moen

Stackaren, det närmar sig influensa tiderna! Hoppas verkligen du mår bättre snart och är helt återställd!

Svar: Jag tror att vi redan är inne i influensan tiden.Det var oroligt många som var hemma från förskolan förra veckan med just influensan sa dom när jag sjukanmälde sonen.Idag känner jag mig tack och lov återställd
Carolina cuevas

#3 - Emma

Vad skönt att ni känner er bättre, hoppas det håller i sig 🌸

Svar: Det är så skönt att vara frisk igen och det hoppas jag också på.
Carolina cuevas

#4 - Katja

Vilka fantastiskt härliga bilder du har fångat!!!

Svar: Tack det är inte lätt att fotografera 2 glada ivriga pojkar
Carolina cuevas

#5 - Carolina

Vilka otroligt fina bilder!! :)

Svar: Tackar 😀
Carolina cuevas

#6 - Evelina

Åh jag förstår att han har saknat besök nu när han har vart hemma! <3

Svar: Vi får tyvärr inte besök så ofta i vanliga fall heller.
Carolina cuevas

#7 - Jennifer

Vad kul med lekbesök för grabben :D Hoppas ni haft en amazing söndag :D

Svar: Det var verkligen jätte kul att han fick lek besök och fick leka av sig
Carolina cuevas

#8 - Mirre

Oh titta så härligt 😀 det lyser igenom lycka 👍

Svar: Det var verkligen härligt att få se lyckan i sonens ögon
Carolina cuevas

#9 - Fnulan

Så skönt att han fick leka av sig med kompisen då. Dom ser väldigt glada ut i alla fall°

Svar: Det var verkligen behövligt för sonens del och dom var glada att se varandra.Förutom när dom båda skulle leka med just samma sak 🙉🙈
Carolina cuevas

#10 - Jennie

Va roligt för sonen! Tråkigt att vara sjuk, hoppas du kryar på dig snabbt🌸

Svar: Ja med tanke på att vi inte får besök så ofta.Jag mår bättre nu och känner mig återställd
Carolina cuevas

#11 - Fröken Rödlök

Vad roligt med besök och ha någon att leka med :)

Svar: Eller hur och tyvärr sker det inte lika ofta som jag hade viljat
Carolina cuevas

#12 - Denevigaresenären

Vilka mysiga bilder! Tråkigt med förkylning, hoppas ni båda mår mycket bättre nu 😊

Svar: Vi är inte förkylda 🙈 vi har haft mage influensa förra veckan. Nu är vi på bena igen
Carolina cuevas

#13 - Jennysvardag

Så tråkigt att du åkte på influensan. Hoppas att du mår bättre nu. Jag förstår att sonen längtar till att leka med kompisar igen

Svar: Det gick mage influensa på förskolan hela förra veckan och typiskt nog blev jag och sonen smittade.Sambon klarade sig som vanligt.Han länkar som bara den efter att få gå till förskolan och i morgon är det dags igen
Carolina cuevas

#14 - Faanniiis

Vad mysigt!! Kul att få leka 😊👍🏼 Kram o ha en bra vecka❤️❤️

Svar: Tack desamma ❤
Carolina cuevas

#15 - Melissaskywalkz

Vad kul med besök, men tråkigt att ni är sjuka.. krya på er ❤

Svar: Tyvärr får vi inte besök så ofta men alltid lika roligt när någon väl kommer ut till oss
Carolina cuevas

#16 - Madde

Jobbigt att vara sjuk, men skönt att killen fick någon att leka med,

Svar: Han var överlycklig över att ha någon att leka med
Carolina cuevas

#17 - Emma Engström

Usch usch för att vara sjuk! Roligt det ser ut :D

Svar: Ja det är inget roligt att ha influensan och nu hoppas jag att den håller sig borta resten av året.Dom hade roligt ihop
Carolina cuevas

#18 - Chanelle

De verkade ha väldigt kul! Härliga bilder du fick på dem. Hoppas du mår bättre nu och slipper vara sjuk på ett tag! Influensan tar mycket krafter!

Svar: Dom hade lika roligt som det ser ut på bilderna.Nu mår jag bättre och magen är återställd igen
Carolina cuevas

#19 - Orsakulla mamma vid 20, numera lärare & doula

Förstår att han saknar sina kompisar :(. Känns som många blir sjuka nu :/. Sed det på jobbet med :(

Svar: Det förstår jag också att han gör
Carolina cuevas

#20 - Nilla

Så kul dom verkar ha i det i leken :) Hoppas du mår bättre nu.

Svar: Dom hade jätte roligt i leken
Carolina cuevas