Njutit för fullt av höstvädret denna dag
 
 
 
 
 
 
 
 Idag äntligen kom solen fram samtidigt som höstlöven skiftade färg,soligt,vindstilla och varmt.Idag tog jag en paus från vardagens alla måsten och har tagit dagen som den kommer.Jag har som ni kanske vet haft influensan i veckan och min mage är inte helt återställd men det hindrade mig inte för att vara utomhus med min son och hund.
#1 - Lillan Kind

Vilka fina bilder på er!😃 Ja man får passa på att njuta, för de fina höstdagar vet man inte hur många man får😊 Hoppas magen blir helt bra snart!

Svar: Bara synd att kvaliteten suger på bilderna nu när min kamera inte fungerar.Du har helt rätt och vi njuter av varje ögonblick i höst vädret
Carolina cuevas

#2 - Linda

Vilka härliga bilder 😁
Vilken fin hund och son 🐂

Svar: Tack så mycket
Carolina cuevas

#3 - Jennifer

Åh fina ni är :D Vi har också haft fantastiskt väder idag, gäller att njuta :D

Svar: Önkskar bara att man hade kunnat njuta fullt ut utan att behöva oroa sig att man kan skita ner sig 🤣
Carolina cuevas

#4 - Fröken Rödlök

Ja det har verkligen vart sånt underbart väder idag. Härligt!

Svar: Ja och då måste man ju bara passa på att vara utomhus hur än magen strular för mig
Carolina cuevas

#5 - Jennie

Vilka vackra bilder! Så himla fin rottis ni har också :D

Svar: Tack så mycket bara synd att kvaliteten suger nu när man kamra har pajat
Carolina cuevas

#6 - Melissa Skywalkz

Asså åh jag älskar verkligen kor, de är så sjukt vackra och intelligenta djur <3

Svar: Ja visst är dom vackra djur
Carolina cuevas

#7 - Denevigaresenären

Ibland behövs sådana dagar. Kul att du är på bättringsvägen. Jättefina bilder 😍😍

Svar: Tack hoppas bara på att magen vill bli sity rätta ja snart också 😘
Carolina cuevas

#8 - Fnulan

Gud vilka härliga bilder. Så friska och lyckliga ni ser ut. Och matchningen är fantastisk. Hoppas att du blir bättre snart.

Svar: Jag vet inte direkt om jag ser frisk ut men tack för din kommentar det värmer att höra.
Carolina cuevas

#9 - charlottelinden.se

Åh, vilken otroligt fin rottis! Jag och min sambo drömmer om att skaffa en framöver :D

Svar: Å tack vad glad jag blir att få höra att du tycker att han är fin. Tyvärr har han tappat nästan alla sina muskel efter en op för 2 år sen.
Carolina cuevas

#10 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Ser helt ljuvligt ut :). Vilken dröm att få bo som ni gör :). Hemskt med magen :(. Tycker det är helhärligt att du tog dig ut trots allt :D

Svar: Jag skulle aldrig bytta ut detta boendet om jag inte är illa tvungen till det.Ja min mage är inte på min sida men komma ut måste vi i vilket fall.Önskar bara att man kunde få behålla något i magen utan att det brakar till där bak.Jag var nära på att behöva sätta mig i skogen 😫
Carolina cuevas

#11 - Anneli @ spinkfinger.com

Åh vad underbart att bo på landet. Vill jag också när det är dags för maken och mig att skaffa ett hus :D Jättefina bilder!

Svar: Det är verkligen underbart att bo här ute på landsbygden.Hoppas att ni hittar ett hus som ni kan bo i
Carolina cuevas

#12 - Kamilla

Härliga bilder med korna. De ger så mycket liv i bilderna. Så fina.

Svar: Det håller jag med dig om och bilden på mig och kossorna tog faktiskt sonen på mig 😂
Carolina cuevas

#13 - Mirre

OH så fina ni är, höstfina

Svar: Hade tänkt att vi skulle matcha våra kläder idag och ta höst bilder men wille hade andra planer
Carolina cuevas

#14 - Chanelle

Vilka härliga bilder! Det ar verkligen vart en fin dag idag! Perfekt väder att vara ute och mysa 😍

Svar: Älskar dessa dagarna när det är lagom temp utomhus.Hösten är min favorit årstid 😘
Carolina cuevas

#15 - Emmamatildaa

Vilka härliga bilder! Och såklart, lite frisk luft är ju aldrig fel när man inte mått bra. :)

Svar: Tack snälla rara du 😀 Älskar den kalla härliga friska luften.Synd att människor har åsikter om att man måste vara inne när man är sjuk
Carolina cuevas

#16 - Mirre

Så fina ni är, fina bilder

Svar: Tack dessamma hjärtat 😍
Carolina cuevas