Häng med på tåget du också
 För er som har missat att så har linda startat ett länk kärlekståg och jag har valt att vara passagerare på hennes tåg.Det är inte första gången som jag är med på hennes tågresa.
 
 
Såhär gör man 👇 för att vara med:
◊ Dela bilden på din blogg och länka till  Lindas blogg.(inte min).
◊ Skriv i kommentarsfältet  hos Lindas att det är gjort.
◊  31/10 så lägger Linda upp en lista med alla deltagarna som anmält sig på sin blogg.
◊ 1/11 så publicerar vi allihopa listan (med länkningar) tillsammans med bilden.Svårare än så är det inte 🤗
 

#1 - Linda

Vad roligt Carro, välkommen till tåget. Listan presenteras idag med allas länkar på min blogg sedan så postar vi alla samtidigt, flyttar det till fredag.

Svar: Det är så roligt att få vara endel av ditt härliga tåg 🤗
Carolina cuevas

#2 - Linda

Listan är uppe Imorgon 1/11 kl 11.00 så publicerar vi allihopa i tåget listan (med länkningar) tillsammans med bilden.

Svar: Perfekt är så taggad ,🤗👍
Carolina cuevas

#3 - Wifeey

Så roligt att du ska vara med där :D

Svar: Detta är min tredje gång jag är med på detta tåget.
Carolina cuevas