Försöker tänka på dom mysiga stunderna.
 
 
 
 
 
 
 
Idag under förmiddagen har vi umgås med våran närmaste granne och hennes 2 barn.Dom är rätt nyinflyttade hitt ut till landsbygden och känner inte till alla magiska ställen vi faktiskt har här ute.Så jag tänkte att det skulle passa perfekt att vissa dom kojan i skogen.
 
Sonen är inne i en period där han vägar att gå och vill att jag ska bära honom.Du som har barn känner säkert igen hur jobbigt det är när barnet ligger i skogen skriker för att det inte får som det vill.
 
Jag försöker att förklara för honom att det inte funkar att bära runt på honom.Vi kom till slut fram och hade en trevlig stund ihop.När vi sen skildes åt så kom nästa utbrott.Jag känner att min egergi är bort blåst dessa dagar när utbrotten kommer.Man får ta till vara dom goda stunderna och ladda energi.
#1 - Mirre

Ja tyvärr så är ju den åldern den värsta perioden, år tös var också värst då. Man blir heeelt slut som du säger. Så fina ni är.

Svar: Dessa dagarna gör mig helt utmattad och humöret ska vi inte tala om.Jag brukar passa på att lämna hemmet så fort sambon kommer hem för att få en egen stund med hunden.Jag känner mig som en dålig mamma och gråter på kvällarna när det har varit som värst.
Carolina cuevas