Får energi av att bo som vi gör
 
Just nu sitter jag ute på altan och dricker mitt kaffe i lugnet.Sonen ligger och sover på övervåningen i sitt rum.Han som aldrig annars sover middag om dagarna utan det är full rulle från morgon på kväll.Han kände sig trött och sa själv att han inte orkade att vara vaken.Bara han inte håller på att bli sjuk.Det är så skönt att  bara sitta här det är mindre  press och mer avslappnat här ute på landsbygden än vad det är inne i Norrköping.Jag gillar att gå upp tidigt,gå ut med hunden,vara ute i naturen och andas.Då känner jag mig avkoppland och tacksam över att bo här ute.
#1 - Emma-Matilda

Hoppas du får njuta lite av lugnet med ditt kaffe & att sonen bara va trött idag.
Ha en superbra fredag fina du!

Svar: Jag fick njuta lite mer än 2 timmar sen vaknade sonen med hög feber.
Carolina cuevas

#2 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Hoppas att han håller sig frisk!

Svar: Tack men tyvärr har han åkt på feber
Carolina cuevas

#3 - Jennysvardag

Hoppas att han inte blir sjuk. Det låter så härligt, vilket håll bor ni mot? :)

Svar: Han har typiskt åkt på feber lagom tills sin pappas födelsedag som är i morgon. vi bor ut mot östra husby
Carolina cuevas

#4 - Fnulan

Men så härligt avslappnad du ser ut. Det märks att du trivs. Jag älskar Norrköping men förstår att du vill ge dig ut i lugnet. SMaklig kopp kaffe!

Svar: Jag är riktigt avslappnad när jag är hemma på landet.Jag trivs bäst i lugnet och blir så stressad över alla människor och allt som sker i Norrköping.Det är inte bara i Norrköping utan i varje stad som stressen kommer
Carolina cuevas

#5 - Therese

Jag förstår precis vad du menar :) Jag flyttade precis från en lägenhet rätt centralt i Göteborg ut till ett hus på landet. Så mycket mer livskvalitet det är här!

Svar: Vad roligt att höra att du har flyttat ut till landet.Visst är det helt annorlunda att bo ute på landsbygden än i stan
Carolina cuevas

#6 - Madeleine Woxneryd

Åh det är bland det bästa jag vet. Sitta ute på altanen och dricka en riktigt god kaffe och bara lyssna på lugnet och naturen. Så fantastiskt! Det är verkligen livsnjutning :)

Svar: Det är precis så som jag också känner 😉
Carolina cuevas

#7 - Lillan Kind

Jag tror att jag förstår precis hur du känner. Det var längesen jag blev färdig med stadslivet, och jag kan inte se en väg tillbaka. Avkopplingen på landet är ett balsam för själen!😊

Svar: Du förstår nog det helt rätt om hur jag känner.
Carolina cuevas

#8 - Ida

Vilken härlig bild på dig!
Vad har ni för hund? Ras och så?

Svar: Vi har en rottis hane på 6år som är omplacering från polisen.
Carolina cuevas

#9 - Nilla

Åh, det är ju så härligt att sitta ute och dricka sitt kaffe, håller med dig, det är så lugnt och fridfullt på landet. Hoppas inte sonen blir sjuk.

Svar: Det är verkligen frifullt att sitta ute och dricka sitt kaffe här ute på landsbygden.Inne i stan kan jag inte känna samma frihetskänsla
Carolina cuevas

#10 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Förstår att det är en skön känsla att bo så, det är ju något annat än att alltid ha stressen vid husknuten absolut. Man mår ju bättre av att få lugnet från skogen och landskapen :).

Svar: Det är så skönt att man kan gå ut och sätta sig med en kopp kaffe utan att stressa upp sig.Jag förstår inte riktigt hur jag klarade av att bo i stan i en lägenhet så många år som jag gjorde
Carolina cuevas

#11 - Denevigaresenären

Vilken mysig och fin bild! Och så har ni sol?! Hoppas sonen bara var trött och inget annat 😊

Svar: Tack 🤗 Ja vi har haft sol idag men har inte kunnat njuta av den fullt ut tyvärr.Sonen har nämligen åkt på feber
Carolina cuevas

#12 - Jennie

Så himla härligt att bo så! Både jag och min man är överens om att bo utanför stan, älskar lugnet, naturen och friheten!

Svar: Vad roligt att höra att ni också har bosatt er utanför stan.
Carolina cuevas

#13 - Moa

Min son brukar också säga till när han vill sova middag, han är 2,5 så coolt att dom kan känna när dom är väldigt trötta trots att dom är så små! :)

Svar: Våra små är faktiskt ganska smarta av sig när det väl gäller.anledningen till att min son var trött var för att han åkte på feber
Carolina cuevas

#14 - Johan | grattisvarlden.se

Det är ju såna här stunder som man verkligen får tillfälle att njuta. Sen om solen tittar fram är det ju guld värt.

Svar: Håller med dig fullt ut 🤗
Carolina cuevas

#15 - Madde

Så skönt då man känner att man hittat rätt. Blir personligen stressad av lugnet, vill ha puls runt omkring mig :-)

Svar: Alla vi är olika individer och har olika sätt att koppla av på.Det är väl tur de
Carolina cuevas

#16 - Evelina

Gud vilken härlig bild på dig! Du ser verkligen ut att njuta! :D

Svar: Tack 😉 Jag njuter av varje ögonblick här hemma
Carolina cuevas

#17 - Katja

Vilken fin bild på dig sötnos!!
Hoppas han klarar sig från att bli dålig!!

Svar: Tyvärr har han dessvärre fått feber
Carolina cuevas

#18 - Wifeey

är lätt avis på hur ni bor, vill oxå men inte lyckats övertala maken än haha

Svar: Haha vad synd att höra att ni inte är överens om den saken.
Carolina cuevas

#19 - charlottelinden.se

Jag håller verkligen med dig om att det är mer avslappnande och rofyllt att bo nära naturen jämfört med inne i stan. Jag saknar det varenda dag :)

Svar: Har du också bott ute på landsbygden en gång i tiden?
Carolina cuevas

#20 - Mirre

Så skönt med egentid och sitta där, saknar ibland då de sov middag, man beh tanka energi

Svar: Anledningen till att han sov middag var för att han var trött och när han vaknade hade han feber.Det var längesen som jag kunde sitta ner för mig själv och passade på nu när han var trött.Ja man saknar dessa tillfällena då dom små dov middag
Carolina cuevas

#21 - Sanna

Det är verkligen hur mysigt som helst, lugnet och kaffe stunderna på landet. Är uppvuxen på landet men stadstjej nu, varje gång jag åker ut till landet saknar jag det..

Svar: Eller hur och kaffet smakar betydligt bättre ute på landsbygden också.Vad roligt att du är uppvuxen på landet
Carolina cuevas

#22 - Emma

Hoppas sonen känner sig lite bättre till morgondagen 🌸

Svar: Lite bättre kände han sig
Carolina cuevas

#23 - Kamilla

Trist att sonen känner sig krasslig. Ge honom en massa ingefära shot så kanske det går att skrämma bort bacillerna.

Svar: Jag har ingen ingefära hemma att ge honom och han kommer inte att dricka det heller.Nu är han feberfri men har fortfarande ingen aptit
Carolina cuevas

#24 - Emma Engström

Hoppas verkligen inte att han blir sjuk! <3 Kan verkligen förstå dig!

Svar: Han åkte tyvärr på feber
Carolina cuevas