Vi har bestigit berget
Direkt efter frukosten packade vi våra väskor åh gav oss ut i skogen för att hitta ett berg att klättra upp för.Wille såg nämligen att dracken från Bolibompa gjorde det i veckan och ville själklart göra samma sak.Det bästa är att få se min lyckliga lilla prins lycklig över en sån här liten grej.Vi bara njöt av lugnet och inte en kotte i sikte.Sen att han blev ledsen på vägen hem efter att ha gjort illa finget är en annan femma.
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Lillan Kind

Vilken härligt utflykt!😄 Jag kan verkligen förstå sonens glädje, för som barn tyckte jag att skogen var det mest spännande som fanns, och jag älskade att klättra uppför vad jag tyckte var stora berg!😄 Jag älskar skogen nu också!

Svar: Vi har skogen precis utanför dörren och besöker skogen väldigt mycket.Men detta har vi aldrig gjort innan.Han var så glad och lycklig efteråt 🤗
Carolina cuevas

#2 - Wifeey

naaw så gulligt :D
riktigt söt är han :D <3

Svar: Han tackar så mycket 🤗
Carolina cuevas

#3 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★

Men du vilken rolig aktivitet och så klart att han ville göra det :D. Så gulligt med :)

Svar: Eller hur han är duktig på att hitta på aktiviteter 😀
Carolina cuevas