införskaffa ett nytt objektiv till kameran
 
Ni som följt mig innan vet ju att jag har haft lite strul med min kompaktkamera som inte har känt av objektiv till kameran.Så av den anledningen har jag inte kunnat fotografera lika ofta som jag hade önskat.
 
Visst jag har min systemkamera men den är så stor och klumpig att ha med sig. Nu äntligen överraska Jb mig med ett nytt objektiv till kompaktkamera,tack Jb du vet verkligen hur man kan få en på humör
 
.Efter flera månaders uppehåll hoppas jag på att jag ska kunna komma ut och börja fotografera lite mer igen.Nu kommer jag att kunna blogga mer och kan få tillbaka  motivationen till att blogga mer.
#1 - charlottelinden.se

Åh, vad roligt! Att jag köpte ett nytt objektiv var vad som fick min fotolust att komma tillbaka också :D

Svar: Vi får hoppas att det blir samma sak för mig som dig 🤗
Carolina cuevas

#2 - Hanna

Åh jag vill också ha en bättre kompakt kamera. Jag är som dig har en systemkamera men den är klumpig som du skriver och tas inte med så mycket som jag önskar.

Svar: Du får skriva in det i din önskelista till tomten 😉Synd att systemkamera ska vara så stora och klumpiga.
Carolina cuevas

#3 - Malin Moen

Vad skoj! :D Hade behövt köpa ett nytt objektiv till min kamera med :) Skall bli spännande med att se nya bilder framöver.

Svar: Det är så synd bara att dom kostar ganska mycket objektiven lovar att göra mitt bästa
Carolina cuevas

#4 - Katja

Åh vilken fin present!! Heja din karl 🙌🏼🙌🏼🙌🏼

Svar: Eller hur🤗
Carolina cuevas

#5 - Fnulan

Det är så härligt att ta foton som man ser skönheten i. Jag hatar att lägga upp mobilbilder men så är livet ibland. Ut och fota med dig nu =)

Svar: Jag avskyr också att fotografera med mobilen men har inte haft något annat val ibland.Lovar att göra mitt bästa
Carolina cuevas

#6 - Nilla

Åh, vad kul att du fått ett objektiv till din kompaktkamera, det är ju så himla kul att fotografera. Jag har funderat på att skaffa en systemkamera men tror jag också skulle tycka att den var för klumpig. Trivs nog bättre med min lilla kompaktkamera, blir ganska fina bilder med en sådan också, Tror också att du tycker det blirlite roligare med bloggen när du kan fotografera mer.

Svar: Det är verkligen härligt att han överraska mig med ett nytt objektiv 😀 ja kompaktkameran är smidigare att ha med sig om dagarna än systemkameran
Carolina cuevas

#7 - Kamilla

Grattis. Så roligt med nytt till kameran. Hoppas du får leka loss med det nu till helgen om du inte hinner innan. Avis blev jag allt.

Svar: Det är verkligen roligt att han överraska mig med ett nytt objektiv till kompaktkameran 🤗 Tack ska försöka göra mitt bästa.
Carolina cuevas

#8 - Jennifer

Vad snällt :D Ser fram emot måååååånga nya bilder här hos dig nu ;)

Svar: eller hur 🤗 Vi får hoppas att du inte blir besviken över mina bilder längre fram.
Carolina cuevas

#9 - Fru Elversson

Så snällt! Skulle vilja lära mig fotografera, men det känns som att jag vet inte hur jag ska fotografera för att det ska bli bra foton! Hoppas du sover gott inatt! :)

Svar: visst var det snällt av honom att överraska mig med ett nytt objektiv till kompaktkameran🤗Jag tror nog att du klarar av att fotografera.Jag är inte heller värdens bästa på att ta bilder.Utan kör på mitt egna sett
Carolina cuevas

#10 - Lillan Kind

Så kul att du fick ett objektiv till kameran! :D Jag ska införskaffa en kamera, för jag har bara mobilen att fota med. Det är ju så roligt att fota, så då vill man ju gärna att bilderna ska bli fina! Men något som är bra med mobilen är ju att man alltid har den med sig. Jag är rädd att en kamera inte kommer att följa med mig lika ofta.

Svar: Helt underbart att han tänkte på mig som älskar att fotografera.Du kan få plats med en kompaktkamera i en liten väska eller i jackfickan.Jag har min mobil i ena jackfickan och kamran i den andra.
Carolina cuevas