Kvalitetspoolen tar över förskolan idag
Sonens förskola har en kvalitetspool som bestående av tre förskolelärare som tar över avdelningen en dag varje månad så att ordinarie pedagogerna kan få en planeringstid/pedagogisk tid tillsammans.Idag är kvalitetspoolen på avdelningen som Wille går på & han blir helt hysteriskt av ändringarna av pedagogerna.Hans ordinarie pedagoger & jag har därför kommit överens om att han får byta dag på förskolan.Han går 15 timmar i veckan på förskolan eftersom att jag är arbetslös.Han går i vanliga fall tisdagar,onsdagar,fredagar men idag blir han hemma med mig som sagt & går på torsdag istället denna veckan.För mig är det skönt att vi kan göra detta utan några som helst problem.Just nu är vi inne i hans rum & han leker med jag dricker mitt morgon kaffe.Vi har Inga direkta planer för dagen utan vi gör det vi känner för helt enkelt.