3 egenskaper som förälder
 
@jennysvardag och @sillyme har startat en mamma utmaning för alla bloggade mammor.Utmaningen går ut på att skriva om blandade ämnen om sitt/sina barn varje dag.Det kommer läggas ut ett nytt ämne varje dag under mars månaden.
 
Nämn 3 egenskaper du tycker en förälder ska ha!
Jag  tycker att det är viktigt att man går på sin instinkt & inte på bry sig om hur andra tycker att man ska vara. Sånt vet man.Att nämna ändas 3 egenskaper som förälder är inte det lättaste i mina ögon.Men jag får helt enkelt försöka att beskriva mina egenskaper ändå.Jag skulle säga att min bästa egenskap är att jag låter Wille  prova mycket & är inte så rädd för att han ska göra illa sig eller misslyckas med något.Jag är konsekvent & rättviss samtidigt.Det allra viktigaste för mig som förälder är att jag är kärleksfull & det är omöjligt att ge för mycket kärlek till sitt barn.