Den här klänningen skulle få mig att känna mig fin på midsommar
 
 
Jag hade bestämt mig för att ha denna klänningen på mig i går på Midsommar friadet.Men som alla andra år så vart det alldeles för kallt för att gå i klänning.Idag har vädret varit betydligt bättre & då passade utmärkt att ha den på sig.Idag har vi bara varit på hemmaplan & tagit det lugnt.Sonen har vägrat äta mer än 2 st knäckebröd  på hela dagen & han har sovit middag i två timmar.Jag försökte väcka honom redan efter en halv timme men han blev helt hysteriskt & skrek som bara den.Jag var helt säker på att han skulle vara vaken fram till midnatt med tanke på att han annars inte vilar middag om dagarna.Men han ville själv gå & lägga sig runt 21 & somnade princip direkt i sin säng.Har ni firat midsommar & haft det bra?
 
#1 - Anonym

Både du och klänningen är jättefina!😃.

Nouw.com/saradewallholgersson

Svar: Å tack så mycket det glädjer mig att att höra 😀
Carro

#2 - Emma Engström

Men åh såå fin, du passade i den! :D

Svar: Vad glad jag blir att höra att du tycker att jag passar i klänningen 😀
Carro

#3 - Netti Starby

Vilken fin klänning och kul att du kunde använda den dagen efter :-D Kramis

Svar: Ja visst är klänningen vacker 😀 Ja det är i allafall tur att den kom till användning tross att det vart på fel dag
Carro

#4 - Jennifer

Åh jätte fin :D

Svar: Tack så mkt 😀
Carro

#5 - Amanda Persson

så är det alltid haha, jag tänkte också ha klänning på midsommar men man borde ju börja planera annorlunda eftersom det alltid ska regna tyvärr :( kram på dig!

Svar: Jag försöker inbilla mig varje år att det inte ska regna på midsommarafton 🙈 Du har helt rätt nästa år ska jag skaffa mig ett par snygga byxor i stället till midsommar
Carro