När man får barn får man
 
Något som jag har gått & tänkt på är att när man får barn får man två liv.Man är fortfarande samma person som innan,men man blir en annan också.Man är också mamma,man är en till.När man blir mamma hamnar  man lätt i en sits där vi får dåligt samvete av att inte hela tiden vara närvarande.
 
Jag försöker intala mig själv även som förälder får man vara en människa med behov.Jag har behov att få sätta mig ner i lugnet &  ladda batterierna för mig själv en stund.Jag brinner för att träna med hundar & få se resultatet.Helt ärligt saknar jag mitt förra arbete där jag fick jobba med alla möjliga hundar.
 
Vi måste förstå att livet får vara tufft ibland, för alla.Denna veckan har inte varit en dans på roser utan snarare tvärtom.Jag är helt slutkörd redan vid 17 tiden efter massa missnöje från sonens sida.Vad man än försöker göra så duger det inte.