siktar på att börja jobba hemifrån
 
Jag har insett  den senaste tiden att jag bara byter ut min dyrbara tid på att söka jobb mer än att umgås med min familj.Jag har fått mig en funderare, såhär vill inte jag leva resten av mitt liv.Jag vill kunna försörja mig & min familj samt tjäna mina egna pengar.
 
Jag är inne på ett spår om man kanske skulle börja jobba hemifrån som många andra småbarnsföräldrar.Varför skulle jag inte också uppfylla drömmen om att jobba var som helst och när som helst?Bara för att man väljer att arbetar hemifrån eller vill jobba hemifrån betyder inte det att  alla  andra dörrar stängs & man aldrig ska ha ett vanligt jobb igen i framtiden.
 
Man är ingen dålig förälder pga att man jobbar hemifrån.Det innebär ett stort eget ansvar & planering vilket jag är medveten om.Det ena utesluter inte det andra & vågar man inte chansa hur ska man då veta om man fattar rätt eller fel?
 
Idag har jag suttit i ett telefonmöte med en annan föräldrar som jobbar hemifrån & jag lovar att uppdatera mer om detta när allt är klart.Har du försökt jobba hemifrån eller jobbar du hemifrån, har du några tips?
#1 - Mirre

Fina ni är och absolut kan man jobba hemifrån

Svar: Tack snälla du 😀
Carro