vi har satt upp vägghyllorna
 
 
 
 
 
 
Vägghyllorna är en förvaringsplats för allt vi behöver ha inom räckhåll.Vägghyllorna kan se väldigt lika ut men har helt olika prislappar och i de länge prisklasserna är valmöjligheterna inte lika många.Men oavsett garanterar jag att man hittar någon vägg hylla i  sin prisklass.Jag har kickat på alla möjliga vägghyllor och känt att ingen har varit i min prisklass.Men under veckan när jag besökte Netto fick jag syn på att dom har en kanon erbjudane på vägghyllor.
 
Tyvärr hade VäggHyllorna med 3 plan gått åt som smör.Av den anledningen så köpte jag upp dom 4 sista vägghyllorna med 2plan.Jag vågade inte chansa på att nästa Netto butik hade kvar några av hyllorna.Jag tycker ändå att dom passade bra här hemma hos oss.Det bästa av allt är att vi nu slipper ha alla burkar på köksbänken.Nu ska jag spana efter någon kryddhylla också som ska passa in med allt annat.
#1 - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Snyggt :)

Svar: Tack så mycket 😀
Carro

#2 - JUNITJEJ

SÅ fint ni har det!

Svar: Tack så mycket 😁
Carro

#3 - Pomme

Que Lindo 😊

Svar: Muchas gracias 😁
Carro