Dags för barnmässan i Karlstad
 
Jag har aldrig vart där men det har varit en dröm för mig sen jag blev mamma.Jag har tidigare inte haft någon att åka ditt med.Men nu i år så är min bästa vän också taggad på att besöka mässan.Så nu har vi planerat in lördagen 24 mars i kalendern.Det ska bli så kul att vara del av denna barnmässa och träffa alla möjliga härliga människor.Ska någon av er besöka mässan i år?
 
#1 - ullie

ja men det låter skoigt

vilket fint kort i köket

Svar: Jag hoppas att det kommer bli som jag har förväntat mig
Carro

#2 - Tess

Jag och mitt barn ska till barnmässan i år :-)

Svar: Vad roligt att höra har ni varit där tidigare eller är det första gången?Vem vet vi kanske möts där
Carro

#3 - Tess

Vi var där några gånger tidigare, men har inte varit sedan mitt barn var 3 år (han är 7 år nu). Det året fick han nämligen magsjukan efteråt och vi hamnade på sjukhus där han fick dropp. Sedan har vi hoppas barnmässan då det väckte lite dåliga minnen, men nu i år vill han dit igen och träffa Paw Patrol :-D

Svar: Shit vad tråkigt att höra & vad skönt att han bättrade på sig trots allt.Håller tummarna för att ni får en bättre minne detta året av barn mässan.Jag & min bästis ska ditt tillsammans och vi åker utan barn.
Carro